Etihad Airways Mobile App

ETIHAD AIRWAYS PREDSTAVLJA INOVATIVNU MOBILNU APLIKACIJU KOJA GOSTIMA PRUŽA DRUGAČIJE ISKUSTVO PUTOVANJA

Etihad ervejz, nacionalna avio-kompanija UAE, predstavila je mobilnu aplikaciju za ajfon (iPhone) koja gostima omogućava da sa još većom lakoćom organizuju i upravljaju svojim putovanjima. Avio-kompanija nastavlja da usvaja nove tehnologije kako bi iskustvo putovanja učinila drugačijim.

Gosti Etihad ervejza će imati popust od 10 posto na cene karata, dok će članovi programa lojalnosti Etihad gest (Etihad Guest) dobiti 250 bonus milja za sve rezervacije koje obave putem nove aplikacije za mobilne uređaje do 30. maja 2016. godine. Posetioci štanda Etihad ervejza (ME 2310) na sajmu Arejbian travel market (Arabian Travel Market) u Dubajiu od 25. – 28. aprila 2016. će imati priliku da isprobaju karakteristike i funkcionalnost aplikacije.

Aplikacija za mobilne uređaje Etihad ervejza je jednostavna i zabavna za korišćenje, pri čemu pruža sveobuhvatne mogućnosti upravljanja putovanjima uz pomoć inovacija u oblasti mobilne tehnologije. Gosti mogu da organizuju svoje celokupno putovanje putem aplikacije, počev od rezervacije karata, preko prijave na let do provere statusa leta.

Povezana vest:  Kaspersky Lab slavi 20-godišnjicu poslovanja

Avio-kompanija se takođe udružila sa kompanijom Abu Dabi erports (Abu Dhabi Airports Company), omogućavajući gostima da se pomoću mapa unutrašnjeg prostora snađu na Međunarodnom aerodromu u Abu Dabiju. Aplikacija za mobilne uređaje takođe sadrži mape rasporeda sedišta u avionu u visokoj rezoluciji, pružajući putnicima detaljan pregled rasporeda u kabini i izabranog sedišta.

Peter Baungartner, komercijalni direktor Etihad ervejza, je izjavio:“Etihad ervejz je posvećen izvrsnosti u svakoj interakciji sa gostima, bilo neposrednoj ili putem digitalnih kala. Nastojimo da obezbedimo inovativna rešenja kojim omogućavamo našim gostima da uživaju u besprekornim uslugama svetske klase. Uvereni smo da će naši gosti biti oduševljeni brzinom aplikacije, jednostavnošću upotrebe i njenom značajnom funkcionalnošću. Čestim putnicima će se takođe dopasti mogućnost da organizuju svoje celokupno putovanje u pokretu putem mobilne aplikacije.“

Povezana vest:  Eplu pripalo 93 odsto profita industrije smartfona

Aplikacija Etihad ervejza omogućava putnicima da se prijave na let putem mobilnog telefona jednostavno tako što će skenirati stranicu svog pasoša. Gosti takođe mogu da plate za svoju kartu tako što će skenirati kreditnu karticu, čime se eliminiše potreba da se ručno ulazi u podatke o putniku i načinu plaćanja.

Jednostavan proces rezervacije gostima omogućava da uporede veći broj tarifnih opcija i mogućnosti za promenu klase. U delu „Moja putovanja“, gosti mogu da pregledaju sva svoja prošla i predstojeća putovanja, koja su automatski povezana sa nalogom članova Etihad gest programa lojalnosti. Bording karte se mogu pregledati iz aplikacije ili preuzeti direktno na iOS novčanik.

Aplikacija nudi funkciju odbrojavanja do vremena poletanja koja putnicima omogućava da na vreme stignu na let. Stalnim ažuriranjem statusa leta, aplikacija pruža informacije o letu u realnom vremenu čime omogućava da porodica i prijatelji putnika stalno prate njihov let.

Povezana vest:  Spotifaj želi više ličnih podataka, korisnici rekli ne!

Mobilna aplikacija je jedno od mnogobrojnih inovativnih rešenja koja se razvijaju u Etihad ervejzu kao deo strategije Digitalni gost. Ova strategija razvoja tehnologija omogućava da Etihad ervejz i partnerske avio-kompanije primene vrhunske tehologije kojim će pružiti niz proizvoda i usluga koji unapređuju iskustvo gostiju i obezbeđuju da se ispune sva očekivanja putnika od avio-kompanije.

Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Group) je izjavio: „Aplikacija za mobilne uređaje oredstavlja veliki korak napred u okviru naše strategije inovacija Digitalni gost. Putem tehnologije, stvaramo u većoj meri personalizovane i prilagođene digitalne proizvode i usluge na korist naših gostiju. Ovo je tek početak i nastavljamo da pružamo našim gostima mogućnosti da ostvare sve veću kontrolu i fleksibilnost u okviru celokupnog iskustva rezervacije i putovanja, uključujući i nad tim na koji način žele da komuniciraju sa našom avio-kompanijom.“

Nova Etihad ervejz aplikacija za Ajfon je sada dostupna za preuzimanje sa Ap stora.