Strongbow Apple Cider predstavljen na „Supernatural“ festivalu

Nova promotivna kampanja za Strongbow Apple Cider predstavljena je i kod nas. Lansiranje globalne kampanje Strongbow je najavio kreiranjem urbanog voćnjaka i postavljanjem ogromnog drveta jabuke u centru Johanesburga, što će biti prikazano u TV reklami koja prati kampanju. U želji da poveže prirodu i urbanu sredinu, za predstavljanje Strongbow kampanje u Srbiji izabran je festival „Supernatural“, koji promoviše upravo kulturu života sa prirodom i zaštitu životne sredine.

Povezana vest:  Kajli Minog planira da usvoji dete

„Cilj ovogodišnje kampanje je da se ljudi koje žive u urbanim sredinama ponovo povežu sa prirodom. Strongbow vraća prirodu u grad i donosi koncept urbanog voćnjaka kao jedno sasvim novo iskustvo: uzbudljivo osveženje za vrele letnje dane i savršenu kombinaciju ukusa za prijatni noćni provod.“
Pogledajte reklamu na https://www.youtube.com/watch?v=LvjuV8L2UCo i osetite deo atmosfere povratka prirode u grad.

Povezana vest:  Posebnu kolekciju za Ultra Europe u Hrvatskoj dizajnirao Boris Banović

Osveženi Strongow ukusima, posetioci festivala bili su u prilici da recikliraju limenke pomoću „Can Crash“ mašine i dizajniraju unikatni personalizovani ceger.