Kompanija Kaspersky je od prvog novembra 2019. godine prepoznata po kvalitetu svog partnerskog programa od strane Canalys Worldwide Vendor Benchmark-a. Kompanija je imenovana najboljim sajberbezbednosnim vendorom, kada je reč o merilu zadovoljstva kanalom, nakon što je ostvarila najbolje opšte ocene (75.8%) u poređenju sa 10 drugih sajberbezbednosnih vendora.

Canalys je globalno poznata nezavisna analitička kompanija. Canalys Worldwide Vendor Benchmark pruža uverenja preko kojih vendori obezbeđuju najbolje usluge u različitim sektorima, uključujući sajberbezbednost i uslužne funkcije. Benčmark je objektivno poređenje partnerskih programa kanala koje meri nastup vendora u nizu različitih kategorija.

Povezana vest:  Kućni robot kompanije LG dobio nagradu za inovativne tehnologije i odličan dizajn

Kompanija Canalys je pokazala da je kompanija Kaspersky unapredila opšte performanse u poslednjih 12 meseci, dostižući rast od +7.7% u odnosu na prethodnu godinu. Canalys Worldwide Vendor Benchmark pokazuje da je kompanija Kaspersky ostvarila maksimalne rezultate za dostupnost proizvoda i snabdevanje (83.7%), kao i za lakoću poslovanja (78.4%).

Najveći godišnji rast zabeležen je u akreditaciji i specijalizovanim programima (+9.9%). Ova oblast rasta je u skladu sa povećanjem efektivnosti načina na koji kompanija pristupa upravljanju partnerskih naloga (+8.7%) i zadržavanju margine i profitabilnosti (+8.7%).

Povezana vest:  Logitech portabl zvučnici za sve vrste prenosivih računara

Kompanija Kaspersky je uložila napor u privlačenje novih partnera i nudi više pogodnosti postojećim i novim partnerima. Pokretanje novog partnerskog programa – „Kaspersky United“ – na početku 2019. bio je jedan korak ka adresiranju ovih prioriteta. Kaspersky United pomaže partnerima da monetizuju svoje specijalnosti i steknu više nagrada zahvaljujući radu sa kompanijom Kaspersky, kao i da steknu više ekspertize, znanja i tržišnih prilika.

Dobijanje ovog sjajnog priznanja za najboljeg sajberbezbednosnog vendora po merilu zadovoljstva od strane kompanije Canalys pokazuje da smo doneli pravu odluku sa investiranjem i unapređivanjem našeg partnerskog programa. Ne samo da želimo da izađemo u susret potrebama naših partnera, već takođe i da unapredimo korisničko iskustvo i ponudimo podsticaje za rad sa nama. Ovo osigurava kvalitetnu uslugu i poverenje u nas kao sajberbezbednosnog vendora. Sledeće važno unapređenje programa biće najavljeno na početku 2020“, izjavio je Aleksandar Mojsejev (Alexander Moiseev) direkor poslovanja u kompaniji Kaspersky

Povezana vest:  Koristite klima uređaje na ispravan način

Kako biste pročitali ceo izveštaj, molimo posetite stranicu. Više informacija o programu United Partner kompanije Kaspersky i o načinu uspostavljanja partnerstva sa kompanijom Kaspersky, dostupno je ovde.