Kompanija Samsung Electronics, u saradnji sa ProMobi servisom mobilnih telefona, otvorila je premijum servisni centar u TC Galerija u Beogradu, namenjen privatnim i poslovnim korisnicima. U novootvorenom prostoru servisno-izložbenog karaktera, u okviru najvećeg tržnog centra na Balkanu, korisnicima će biti omogućeno razgledanje i isprobavanje uređaja, kao i usluge popravke i prodaje najnovijih Samsung uređaja.

„Samsung i njegovi zaposleni neprestano osluškuju želje korisnika i znaju da su oni uvek u potrazi za inovacijama koje će im olakšati svakodnevni život. Upravo zato želimo da im omogućimo da na jednom mestu, pitaju za savet, servisiraju svoje pametne telefone, tablete i nosive uređaje, ali i isprobaju proizvode iz našeg portfolija, kao što je najnovija Galaxy S21 serija telefona“, rekao je Hyoung Min Park, predsednik kompanije Samsung Electronics Adriatic.

Povezana vest:  Zabeležite više onoga što volite uz pomoć novih opcija na telefonima Galaxy S10 i Note10

Samsung je svim svojim korisnicima omogućio da u novom servisnom centru poprave svoje pametne telefone u rekordno kratkom roku. Tako se popravke unutar ili izvan garantnog roka za koje je potrebno do sat vremena obavljaju na licu mesta, a ukoliko je za popravku ipak potreban duži vremenski period, korisnik može da zatraži uslužni telefon koji će koristiti dok je njegov na servisu. Uz to, svaki korisnik nakon izvršenog servisa dobija bon od 1000 dinara za sledeću vangarantnu popravku[1]. Osim navedenih usluga, korisnicima će biti omogućena i zamena starih telefona, koje će servis otkupiti, za nove uređaje, poput nedavno predstavljene Galaxy S21 serije, a uskoro će biti omogućena i prodaja  produženih garancija za Samsung uređaje.

Povezana vest:  LG i Infineon predstavljaju LG G8 ThinQ sa prednjom Time-of-Flight kamerom

„Svakodnevno ulažemo energiju i trud u pružanje usluga našim korisnicima i rešavanje problema, nastojeći da doprinesemo boljem poslovanju. Pored toga, kao zvanični Eco Service partner kompanije Samsung[2], mi takođe doprinosimo i održivosti smanjivanjem otpada koliko god je to moguće i primenjivanjem striktnog sistema njegovog odvajanja, vodeći računa o tome da se reciklaža odvija po propisima. Zadovoljstvo nam je i čast što je tu vrednost prepoznao i Samsung, kompanija s kojom nam je saradnja posebno važna“, istakao je Vladimir Milićević, direktor ProMobi servisa mobilnih telefona.

Povezana vest:  Honor 20 Lite dostupan u Srbiji

Servisni centar u TC Galerija Beograd otvoren je svakog dana u nedelji od 10:00 do 21:00, gde će iskustvu korisnika svakako doprineti prijatna atmosfera ovog jedinstvenog servisno-izložbenog prostora, kao i obučeni i uslužni zaposleni.

[1] Popravke u garanciji se inače ne naplaćuju.

[2] Svake dve godine, servisni partneri mogu da učestvuju u reviziji organizovanoj od strane kompanije Samsung, uz mogućnost da postanu Eco Service partneri, ukoliko ispune određene kriterijume (organizacija, zaštita životne sredine, korišćenje održivih izvora energije, upravljanje otpadom, itd.).