Dvanaesta serija Panasonic plazma televizora 

plazma_2Kompanija Panasonic za tržište Evrope koja proizvodi profesionalne projektore i ekrane, objavila je lansiranje prva tri modela televizora kao deo svoje nove dvanaeste serije plazma ekrana. Prevashodno namenjeni za iznajmljivanje i promocije, novi ekrani velikog formata sa podržavajućom Panasonic NEO PDP tehnologijom omogućavaju dvostruko veću efikasnost i unapređenu sliku na tanjem i lakšem ekranu.
Prvi modeli ekrana iz dvanaeste serije dostupni su u veličinama od 58-inča, 65-inča i 85-inča i mogu biti postavljeni horizontalno ili vertikalno jednostavnim korišćenjem priključka na sistemu tako da odgovaraju širokom spektru funkcija na ekranu. NeoPDP tehnologija takođe nudi visoku rezoluciju slike u pokretu od 1,080 linija kako bi bila eliminisana pojava nejasnih obrisa i tragova zamućenja. Razmera kontrasta je 40.000:1 kako bi bile obezbeđene jasnije crne nijasne i prikazane detaljne i realne slike. Visok kvalitet slike je dizajniran na način da odmah privuče pažnju gledalaca kao i onih oglašivača koji su nekada bili razočarani nemogućnošću digitalne slike da verodostojno prikaže njihove brendove.
Enrique Robledo, marketing menadžer kompanije Panasonic Plasma za Evropu, rekao je:
-Uvođenje dvanaeste serije plazma televizora sa NeoPDP tehnologijom predstavlja veliki korak napred u strategiji kompanije Panasonic da predvodi tržište ekrana velikog formata, jer na tržištu se sve više traže veći ekrani sa brojnijim aplikacijama za javne prezentacije i događaje. Dvanaesta serija izlazi u susret zahtevima industrije koja ima potrebu za većim ekranima koji su efikasniji kada je u pitanju trošenje električne energije ali koji su istovremeno fleksibilni, pouzdani i omogućavaju visok kvalitet slike koji audio vizuelni profesionalci i očekuju.
plazma_1Komentarišući izglede nove serije, Chris McIntyre-Brown, direktor odeljenja Professional IT & Imaging, FutureSource rekao je: -Prognoze su na strani snažnog razvoja tržišta ekrana sa velikim formatima u narednim kvartalima što će ujedno biti i ključni ekonomski pokazatelj da izlazimo iz recesije, očekivana je efikasna proizvodnja koja će za rezultat imati smanjenje cena,jer će i krajnji korisnici tražiti sve veće ekrane za komuniciranje, oglašavanje, zabavu i informisanje. Digitalni signali, u svim svojim različitim formama, nesumljivo će biti ključni činilac rasta u ovoj kategoriji ali je isto tako očekivano i da će biti uvećani budžeti kompanija za audio vizuelne efekte koji će ukinuti dosadašnje navike.
Modeli dvanaeste serije su laki i samim tim su jednostavniji za prenos i postavljanje, a neke od prvih modela iz ove dvanaeste serije moći ćemo da pronađemo na tržištu tokom novembra i decembra.

Povezana vest:  Konceptualizacija, programiranje i distribucija ključne teme Nokia Developer samita 2010