Kaspersky_LOGO 

Kaspersky Lab najbolji antivirus brend za poslovni sektor
 
Prema istraživanju Global IT Security Risks, koje je uradila kompanija B2B International, brend Kaspersky Lab je premašio svoju konkurenciju već drugu godinu zaredom. Oko 16 odsto IT stručnjaka iz različitih kompanija širom sveta ocenjuju kompaniju Kaspersky Lab kao vrhunski antivirus brend, što predstavlja veći procenat nego za bilo koju kompaniju iz konkurencije. 
Prema analizama kompanije B2B, kada je u pitanju prepoznatljivost brenda, kompanija Kaspersky Lab zauzima četvrto mesto među proizvođačima IT sigurnosnih rešenja, a kada je u pitanju efikasnost brenda zauzima drugo mesto. Kompanije koje koriste korporativne proizvode kompanije Kaspersky Lab sigurnije su u zaštitu od budućih IT pretnji, i imaju 3 odsto veći nivo sigurnosti od proseka.
Više od 3.300 vodećih IT stručnjaka iz 22 zemlje učestvovalo je u istraživanju Global IT Security Risks. Stručnjaci koji su izabrani u julu 2012. imaju ključnu ulogu u IT bezbedonosnoj politici svojih firmi i takođe se veoma dobro razumeju u opšte potrebe poslovanja. Istraživači iz kompanije B2B su ispitivali stavove ovih stručnjaka prema bitnim sigurnosnim pitanjima sa kojima se suočavaju kompanije svih veličina i u svim delovima sveta.
Povezana vest:  HONOR V Purse premijerno predstavljen u Kini