KonzervaIzložba „Redizajn – stvarmo nove brendove“ // Od stare marke do novog Brenda u O3ONE-u, od 24. januara do 29. januara

 

U sklopu meseca januara koji predstavlja kulturu sećanja u O3ONE-u, od 24. januara do 29. januara se realizuje izložba „Redizajn – stvarmo nove brendove“ u organizaciji Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA).

Posle uspeha projekta „Redizajn-stvaramo nove brendove “ u 2009. godini,  uz podršku Ministarstva omladine i sporta i Privredne komore  Srbije,  SIEPA je i u 2010. godini pokrenula akciju, sa ciljem da se redizajniraju pakovanja proizvoda namenjena izvozu. Ovaj projekat će pomoći uspostavljanju bolje saradnje između privrede i obrazovnih institucija, kako bi se promovisao značaj i poboljšala pakovanja domaćih proizvoda, ali i promovisali mladi dizajneri. Za dizajn pakovanja angažovani su studenti Više politehnike Beograd, Fakulteta primenjenih umetnosti  i  Fakulteta  za  dizajn Megatrend univerziteta , smera industrijski dizajn, koji su svoje znanje i umeće pokazali na primerima iz prakse.

Povezana vest:  Premijera predstave „Velika depresija“ – sreda, 9. decembra, u 14.00 časova

Od trideset i tri prijave koliko je pristiglo, izabrano je sedam proizvoda na osnovu poslovnih rezultata, prepoznatljivosti brenda i geografske raspoređenosti: Frigonais (Niš) – voćni pire, Vumo (Ugrinovci) – Celuna papuče i klompe, Royal Eco Food (Beograd) – Gift gajbica: ajvar ljuti, ajvar blagi i umak od šljiva, Ufar (Barajevo) – DIAMEL prirodni voćni šećer, INSA (Zemun) – budilnik sa dva zvona, YUMIS (Niš) – supe u kesici, Tomaco Line (Leskovac) – čokoladna tabla. Ovih sedam brendova dobilo je nova rešenja pakovanja, a studentska idejna rešenja mogu se videti u galeriji O3ONE od 24. do 29. januara 2011. godine.

Povezana vest:  Preminula Milena Dravić