VoyageBleuMultimedijalni konkurs i radionica za studente – Voyage Bleu / Plavo putovanje

 

Povodom prslave stogodišnjice postojanja brenda Galuoisses, kompanija Imperial Tobacco Group, vlasnik ovog poznatog brenda, organizuje multimedijalni projekat Voyage Bleu – plavo putovanje, za kreativne radove iz oblasti likovne umetnosti, multimedije, grafičkog i modnog dizajna (26. 4 – 6.5).

U cilju promovisanja duha kreativnosti, spontanosti, snage karaktera i slobode, Imperial Tobacco Group, raspisuje konkurs na kome učesnici treba da daju svoje viđenje slobode i urbanog. Ukoliko za vas izrazi kao: sloboda duha… nekomformizam… snaga ličnosti… spontanost… radost življenja… razumevanje… prihvatanje drugih… fleksibilnost stavova… sopstveni pogled na svet koji nas okružuje… – predstavljaju nešto poznato, nešto s čim živite svaki dan – onda ste spremni da se pridružite na Plavom putovanju – Voyage Bleu!

Povezana vest:  Nagrade Novosadskog sajma knjiga Maji Trifunović za "Gutače vatre" i Urošu Petroviću za "Bajke: Prvih sedam"

Svoje radove, svi zainteresovani mogu da predaju tokom trajanja radionica koje će se održavati u O3ONE-u, od 26. aprila – 6. maja 2010. godine, svakog dana od 12h-20h, koje će voditi moderator iz oblasti koje su zastupljene na konkursu.

Nagrada za najbolji rad će biti dodeljena u novčanom iznosu školarine za jednu godinu studija u Srbiji, dok će druga i treća nagrada biti Inter rail karta za put po Evropi i trista eura, kao i lap top. Radovi koji se na najbolji način približe ideji slobode i urbanog, biće i učesnici završne izložbe ovog projekta.

Povezana vest:  U prodaji „Frojdova ljubavnica" Karen Mak i Dženifer Kaufman