Napet sou - zagrevanje

MARČELO I SVI NA POD! PREMIJERNO PRIKAZUJU NOVE SPOTOVE NA MTV KANALU

U ponedeljak, 8. septembra u 20:00, na MTV kanal premijerno stižu novi spotovi Marčela za pesmu „Komplikovani,“ koji ujedno najavljuje i izlazak digitalnog EP izdanja „Napet šou: zagrevanje“, i grupe Svi na pod!, koji će pored videa za numeru „Banana Reggae“ predstaviti i novu pevačicu Lunu Škopelju.
Marko Šelić, poznatiji kao Marčelo, priredio je dva iznenađenja za svoju publiku – novi spot za pesmu „Komplikovi“ koja će se naći na digitalnom EP izdanju „Napet šou: zagrevanje“. Naime, kako napetost u iščekivanju albuma „Napet šou“ raste i među fanovima, ali i kod samog autora, Marčelo je rešio da na jednom mestu objedini numere koje su dosad puštene u javnost sa nadolazećeg albuma. Na EP izdanju, koje će od ponedeljka, 8. septembra, biti objavljeno na muzičkom servisu Deezer, naći će se numere koje je publika već imala prilike da čuje, kao što su „Čep“, „Laž“, „Pegla“ i „20 000″. Kao bonus uključena je nova verzija pesme „Kostim“, koja je na svojevrstan način bila idejni i zvučni pokretač novog albuma, dok je udarna numera na digitalnom „zagrevanju“ upravo najnoviji singl „Komplikovani“ koji će premijerno biti prikazan u ponedeljak na MTV kanalu i MTV.RS.
Marčelov novi album „Napet šou“ biće zvanično objavljen 1. oktobra u izdanju Lagune kao knjigoalbum – knjiga sa diskom i, osim tekstova svih pesama, sadržaće i fotografije rada na albumu i knjizi, kao i autorske tekstove koji šire sliku o pesmama i diskutuju teme ,,Napetog šoua“.
Drugi spot koji će biti prikazan u okviru MTV Premijere pripada grupi Svi na pod! za pesmu „Banana Reggae“.
„Pitanja koja se provlače kroz sve generacije su: „da li ostati ili otići?“ i „da li je život tamo gde nismo mi?“ To su pitanja koja se tiču svih nas na ovim prostorima. Jedan je zaključak, a to je da nikako ne smemo da dozvolimo da nam život „lupi bananu“, objasnili su članovi benda.
Svi na pod! svojom interpretacijom ove pesme grupe Via Talas (sa albuma „Perfektan dan za banana ribe“ iz 1983.) započinje saradnju sa novom pevačicom Lunom Škopeljom, koja će svojim muzičkim karakterom obojiti novi zvuk benda. Spot je režirao i snimao Darko Nikolić krajem avgusta ove godine na obalama Severnog mora u gradu Stavanger na jugu Norveške.