Bezbeli Apstraklije 2NOVA MUZIČKA ATRAKCIJA IZ SARAJEVA – BEZBELI APSTRAKLIJE PREDSTAVLJAJU NOVI SPOT ZA PESMU „POD PROZOROM“

Nova bosanska atrakcija, stanje uma u formi benda pod nazivom Bezbeli Apstraklije, predstavlja novi spot za pesmu „Pod prozorom“ sa aktuelnog i debitantskog albuma „Kad je bal nek’ je kanibal“. Basistaga, Estamlija i Turbo Avazlija, trojka koja čini ovaj specifični i originalni sarajevski sastav, spot koristi i kao priliku da najavi svoj nastup u Beogradu i ponovno predstavljanje prestoničkoj publici, nakon sjajnog martovskog nastupa u Mikser House-u, kada su svirali kao podrška grupi Kultur Shock.
„Bezbeli Apstraklije“ su nastali 2013. godine u Sarajevu i od samog početka svog delovanja ne prestaju da iznenađuju originalnim numerama i video spotovima koji se ističu autentičnošću, kao i spesifičnim smislom za humor. Bend je za veoma kratko vreme uspeo da se pozicionira kao nosilac novog talasa regionalne pop rok avangardne scene, negujući zvuk koji balansira između apstraktnog, pomalo psihodeličnog izražaja i mejnstrima.
Novi spot sa aktuelnog albuma „Kad je bal nek’ je kanibal“ (Croatia Records) za pesmu „Pod prozorom“ još jednom pokazuje izraziti umetničku notu koju bend neguje. Spot karakteriše surovi ralizam i na suptilan način priča pesmu, kroz jedan dominantni motiv koji se prožima tokom čitavog trajanja videa – ljubav. Bend je videom želeo da ukaže na činjenicu da u vremenu u kojem živimo, a u kojem vlada agresija i netrpeljivost, jedino ljubav može ukazati na pravi put.
Spot je ujedno i najava koncerata koji očekuju Bezbeli Apstraklije u narednom periodu, među kojima će biti i nastup u Beogradu, krajm maja, prvi nakon martovskog predstavljanja publici u Mikser House-u, na koncertu grupe Kultur Shock: „Raduje nas nova svirka u Beogradu! Poslije nedavnog gostovanja u Mikseru na koncertu Kultur Schocka, shvatili smo da nam je urbana beogradska publika nakolonjena i naš novi nastup može samo ojačati naše ljubavne odnose sa Beogradom“, rekao je Haris Ljumanović aka Turbo Avazlija.
Autor spota je Berin Tuzlić, dizajn karaktera potpisuje Iman Tuzlić, a video produkciju PIxel.ba Sarajevp. Audio producent je Haris Ljumanović, studio Wood Sarajevo, a spot je sniman u amfiteatru Doma mladih u Sarajevu.

Povezana vest:  30 Seconds to Mars u Zagrebu 10. juna na Mars festivalu