Schwarzkopf_logoSchwarzkopf – Predstavljanje partnera takmičenja za Pesmu Evrovizije za 2011. godinu

Evropska radiodifuzna unija (EBU) danas je predstavila Schwarzkopf, vodeći brend robe široke potrošnje iz kompanije Henkel, kao ,,zvaničnog partnera‘‘ takmičenja za Pesmu Evrovizije za 2011. godinu u Dizeldorfu. Tri večeri, dva polufinala, 10. i 12. maja, kao i finale koje se održati 14. maja 2011. godine će biti prenošene uživo putem nemačke državne televizije NDR.

Henkel je jedan od najvećih proizvođača robe široke potrošnje, a sponzorisaće ovo takmičenje pod brendom Schwarzkopf, koji je jedan od vodećih brendova za negu lepote u Evropi, i koji donosi kvalitet, savremenost i inovativnu snagu. Sa godišnjom prodajom u vrednosti od 1,7 milijardi evra, Schwarzkopf je najuspešniji brend u portfoliju Henkela.

Povezana vest:  Zagrebački Pips pripremaju zadihano koncertno izdanje

Schwarzkopf ima uspešno iskustvo kao sponzor takmičenja za Pesmu Evrovizije 2009. godine u Moskvi. Kao jedini „zvanični partner“ takmičenja za Pesmu Evrovizije za 2011. godinu, Schwarzkopf je dobio obimna prava na Panevropske medije, udruženja, događaje i nove medije za predstojeći događaj u Nemačkoj.

Ugovor koji je deo međunarodne komercijalne i marketinške platforme razvijene od strane EBU za takmičenje za Pesmu Evrovizije, je dogovoren od strane T.E.A.M. (Television Event and Media Marketing AG) agencije sa sedištem u Lucernu u Švajcarskoj. T.E.A.M. je ekskluzivna svetska marketinška agencija za komercijalna prava takmičenja za Pesmu Evrovizije od 2004. godine.

Povezana vest:  Mizar u Domu Omladine 16.decembra

„Sa zadovoljstvom pozdravljamo povratak brenda Schwarzkopf u takmičenje za Pesmu Evrovizije, nakon uspešnog partnerstva 2009. godine“, izjavio je Jirgen Frank, v.d. direktor TV Eurovision.

„Takmičenje za Pesmu Evrovizije zaista savršeno odgovara našem Schwarzkopf brendu, jer su oba jedinstvena u pogledu nasleđa i profesionalnog kvaliteta, i ulaze u milione domova širom sveta“, izjavio je Bjorn Osterndorf, korporativni direktor za međunarodne medije u kompaniji Henkel.

Povezana vest:  U prodaji preostale karte za fanove Evrovizije

Takmičenje za Pesmu Evrovizije ima bogatu tradiciju i nasleđe, koji sežu do 1956. godine. To je jedan od retkih istinskih panevropskih TV programa koji se uživo prenose širom Evrope preko evrovizijske satelitske mreže u udarnom terminu, nekodirani preko TV-a i preko interneta. Tri večeri privuku preko 100 miliona gledalaca u čitavoj Evropi i šire.