Eurosport novi logo

Eurosport započinje novu eru sa osveženim vizuelnim identitetom ‘Rasplamsaj svoju strast’

Eurosport poziva sportske fanove širom sveta da ‘Rasplamsaju svoju strast’ otkrivajući svoj novi identitet brenda, koji će označiti novo poglavlje za sportski kanal u vlasništvu kompanije Discovery. Novi brend identitet podrazumeva i preimenovanje kanala u Eurosport1, što će omogućiti jasno razlikovanje od druga dva Eurosport kanala.

Otkrivanje novog identiteta u petak, 13. novembra 2015, biće propraćeno sloganom ‘Rasplamsaj svoju strast’, a na društvenim mrežama podržano #sharemypassion kampanjom, koja ohrabruje fanove da podele svoje priče o neverovatnim poduhvatima na koje su spremni kako bi pokazali svoju ljubav prema omiljenom sportisti, timu ili sportu.

Prepoznatljiv, karakterističan i pristupačan, novi identitet će lansirati Eurosport u 21. vek, ali i ispoštovati svoje nasleđe puno inovacija i stručnosti koji su deo DNK Eurosporta već više od 25 godina.

Povezana vest:  Eksplozija televizijskih programa u SAD

U punom vlasništvu Discovery mreže, Eurosport je uživao u uspešnoj sportskoj godini punoj promena. Ta godina je obeležena zaključenjem ugovora o prenosu Olimpijskih igara širom Evrope čime Eurosport dugoročno preuzima odgovornost da prenosi nezaboravna iskustva i da bilo kad, bilo gde i putem bilo kog uređaja dopre do fanova sporta svih godina.

Peter Hutton, izvršni menadžer kanala Eurosport izjavio je: „Eurosport se čvrsto pozicionirao kao prepoznatljivo ime u svetu sporta i sada, pod vlasništvom kompanije Discovery, ubrzavamo naš rast i oživljavamo brend kako bismo se što bolje povezali sa našim fanovima.“

Povezana vest:  „Priče dvoglavog orla" – pobednički projekat konkursa SBB fondacije na TV N1

„Predstavljanje novog identiteta brenda je veliki napredak koji će pomoći da Eurosport postane omiljeni kanal za sve ljubitelje sporta. Naš novi slogan, orijentisan ka fanovima, ‘Rasplamsaj svoju strast’ objašnjava kako je ovo bila godina transformacija i promena za Eurosport.

„Obezbedili smo ekskluzivna prava za lokalne sportske fanove na svakom tržištu, koja nam omogućavaju da uživo prenosimo sva četiri gren slem teniska turnira, svaku bitnu fudbalsku ligu Evrope, najveće moto trke, svaku važnu biciklističku trku i naravno bićemo dom Olimpijskih igara u Evropi u periodu od 2018. do 2024. godine.“

„Proširili smo produkciju kako bismo mogli da ispričamo velike sportske priče na inovativniji način, a kao rezultat postigli smo rekordan rejting za mnoge velike događaje u 2015. godini. Veoma smo uzbuđeni što je danas sve to obuhvaćeno sasvim novim identitetom i jezikom, podržavajući strast fanova prema sportu. „

Povezana vest:  Premijera nove sezone serije Igra prestola 17. jula

Antonio Ruiz, potpredsednik odeljenja za marketing i menadžment franšize u Eurosportu dodao je: „Ribrendingu Eurosporta je prethodilo temeljno istraživanje tržišta kako bismo razumeli percepciju brenda i omogućili kompaniji da definiše svoje ključne vrednosti.

Eurosport će sada imati prepoznatljivu osobenost i vizuelni identitet koji će se još više i energičnije obraćati našim fanovima.

Fanovi i sportisti iskazuju svoju strast prema sportu na neobičan način. Eurosport neguje tu strast i slavi njihovu odanost, ambiciju, posvećenost, požrtvovanost, zanos i radost. „