Belgrade Shopping Guide izlozbena postavka 1Održana promocija Belgrade Shopping Guide 2014

U Diva Loungeu Grand Casina Beograd, upriličena je promocije novog izdanja Belgrade Shopping Guidea. Uz izložbenu postavku modela dizajnera i brendova čije strane se mogu pronaći u ovom vodiču, prisutnima su se obratili direktor Modnog studija Click Nenad Radujević i direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović.
S obzirom na sve atraktivniju shopping ponudu u našem gradu i atraktivnost revija, brojnih domaćih modnih kuća, brendova i dizajnera, Modni studio Click kao organizator Beogradske nedelje mode, u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda je plasirao novo izdanje Belgrade Shopping Guide kao tematsko izdanje turističkog vodiča, kojim se promoviše Beograd kao „city break“ destinacija.
Belgrade Shopping Guide je džepno dvojezično izdanje (srpski i engleski jezik) turističkog vodiča sa informacijama o najatraktivnijim lokacijama za shopping koji na adekvatan način informiše, pre svega goste Beograda, ali i same Beograđane ljubitelje mode i shoppinga. Sadržaj za shopping je podeljen u nekoliko segmenata: Srpski brendovi, Internacionalni brendovi, Domaći dizajneri, Shopping list (index svih prodajnih objekata predstavljenih u vodiču), a tu je i Mapa koja korespondira sa oznakom svake radnje iz samog vodiča.
Pored navedenih shopping informacija, vodič sadrži segment Best of Belgrade koji predstavlja domaće specifičnosti u domenu life style-a, zabave i gastronomije, zatim kalendar najznačajnijih festivala i informacije o turističkim atrakcijama.
Ovim vodičem izdavači su želeli da poruče: „Dobrodošli u Beograd, grad koji zaista nudi mnogo toga zanimljivog. Modni dizajn je takođe deo kulture i bogate tradicije na ovim prostorima. Beograd je prvi grad u istočnoj Evropi koji je dobio svoj Fashion Week, manifestaciju koja na pravi način promoviše modu kao kulturu odevanja punih 18 godina. Krenimo zato što pre u omiljenu šetnju Beograđana, u kupovinu kroz Belgrade Design District gde ćete naći kreativne beogradske dizajnere, Knez Mihailovu – glavnu šoping ulicu, Dorćol – autentični beogradski urbani kvart, moderne šoping centre koji su prava „izletišta“ za pasionirane zaljubljenike u lepo i moderno. Iako je šoping veoma dobra terapija, nakon sati pešačenja, biranja, obilaženja radnji, prijaće vam malo predaha. Zaustavite se bar na kratko i opustite u vedroj atmosferi kafića, restorana, klubova, barova čiji se bogat sadržaj takodje nalazi u ponudi našeg shopping vodiča. Shvatićete da se Beograd nameće kao neizbežna destinacija za sve putnike koji tragaju za mestom koje čine – urbani, kreativni, radoznali, hedonisti, zaljubljenici u modu, hranu, dizajn i kvalitetan način života.
Doboro dosli u Beograd – grad mode, lepote, kreativnosti i dobre energije!“
Turistička organizacija Beograda i MS Click će koristiti domaće i internacionalne događaje u kojima učestvuju za adekvatnu promociju ove publikacije koja aktivno učestvuje u razvoju kreativne ekonomije ukazujući da kvalitetne ideje mogu biti osnov za razvoj konkurentnih ekonomskih modela i gradskih, nacionalnih i regionalnih privrednih činilaca.

Povezana vest:  Ines Janković 15.decembra u prodavnici Pierre Premier promoviše katalog izuzetno zapažene kolekcije Amazon Atitude