Fotografija br. 2

Gedžet za modnu pistu – Sony h.ear on slušalice na reviji Martini Vesto by Boško Jakovljević

Sofisticirana odela u bojama slatkiša na reviji Martini Vesto by Boško Jakovljević bila su idealna završnica 38. izdanja manifestacije Black’n’Easy Fashion Week. Savršeno skrojena odela upadljivog dezena upotpunile su Sony h.ear on slušalice koje plene svojim jedinstvenim dizajnom i jarkim bojama.

Povezana vest:  Modna manifestacija Constantine Fashion Week 28. maja u Nišu

Kao i u prethodnim kolekcijama, Boška su inspirisale ikone stila koje su obeležile muzičku scenu sedamdesetih i osamdesetih godina dvadesetog veka. Upravo ova veza sa muzikom dovela je do saradnje sa kompanijom Sony, poznatoj po vrhunskom kvalitetu i dizajnu uređaja. Nove h.ear on slušalice, koje osim smelih boja odlikuje i reprodukcija zvuka u visokoj rezoluciji, pravi su aksesoar za svakog urbanog muškarca koji određuje trendove i odećom i stilom života.

Povezana vest:  Beč: Rashlađene prostorija bez klima-uređaja

„Neprevaziđeni stilovi odevanja muzičara kao što su Rod Stjuart, Mik Džeger Dejvid Bouvi i Eni Lenoks i njihov osećaj za kombinovanje komada strogog kroja sa scenskim kostimima je upravo ono što želim da prenesem na svoje modele. Detalj koji unosi autentičnost ulične mode i dah ležernosti u kolekciju su i h.ear on slušalice, prepoznatljive po originalnom i svedenom izgledu“, rekao je dizajner, sa kojim je kompanija Sony već sarađivala na nedavno održanoj „Nedelji mode“ u Atini.

Povezana vest:  Uprkos drugoj godini pandemije čak sedam od deset članica AmCham-a očekuje povećanje obima poslovanja i investicija, dok više od polovine planira novo zapošljavanje

Odevni komadi iz kolekcije Martini Vesto Classic izdvajaju se modernim dizajnom i izradom od najkvalitetnijih italijanskih materijala, dok se Martini Vesto Black linija poigrava sa uličnom modom koja pomera granice uvek drugačijim i inovativnim modelima.