PEJZAZ

Grand kafa u finalu za nagradu Epica

Da ljudska priča uvek ima prednosti nad fikcijom i da nam je najvažnije ono što osećamo i što nas pogađa, na intimnom ili globalnom nivou, pokazuje i izbor kreativnih rešenja za nagradu Epica u kom se našao i najnoviji TV spot za Grand kafu Gold agencije FCB Afirma.
U konkurenciji od više hiljada prijavljenih radova iz 70 zemalja kampanja „Jedan krug oko šoljice Grand kafe“ agencije FCB AFirma je jedina komercijalna kampanja iz Srbije koje je ušla uži izbor za ovu nagrada, dok su iz Adriatik regije tu čast dobile samo 4 kampanje.
Članovi žirija su online glasanjem izabrali radove koji ulaze u finale, a u Berlinu je od 16. do 19. novembra žiriranje za izbor glavne Epica nagrade, jedne od najprestižnijih globalnih nagrada za kreativnost u oglašavanju. Žiri ove vredne nagrade čine glavni urednici najuglednijih medija iz celog sveta koji se bave oglašavanjem. Svi radovi će biti objavljeni u knjizi koju Epica izdaje posle svakog festivala i koja predstavlja svedočanstvo kreativnosti za jednu godinu.
Ponosni smo što se naša kreativna poruka iz TV spota Grand Gold kafe našla u odabranom društvu i u vrhu svetske kreativne elite, kao potencijalni dobitnik čuvene Epica nagrade. Hvala svima na podršci, željno čekamo kraj glasanja i proglašenje pobednika, a do tada vam poručujemo i od srca želimo: Zakuvajte jednu Grand kafu i učinite svoje dane zaista svojim!

Povezana vest:  Kompanija Mozzart i Fond Ana i Vlade Divac udomili porodicu Obradović