U 90% slučajeva rak kože je izlečiv ako se otkrije na vreme

U okviru međunarodne kampanje osvešćivanja javnosti o prevenciji raka kože pod nazivom SKINCHECKER, La Roche-Posay poziva sve građane da zauzmu aktivnu ulogu u prevenciji raka kože i pregledaju svoje mladeže i mladeže svojih najmilijih. La Roche-Posay, pionir na području zaštite od sunca i partner dermatologa širom sveta više od 30 godina, predan je osvešćivanju ljudi o važnosti zaštite od sunca i sprečavanja raka kože. Skinchecker je inovativna kampanja čiji je cilj pravovremeno otkrivanje melanoma novim i savremenim pristupom: podstiče proaktivnu ulogu u procesu samopregleda mladeža na koži na način da svaki pojedinac dobro pregleda svoje mladeže i mladeže svojih najmilijih pa da se posavetuje sa dermatologom ukoliko primeti sumnjive znakove.

Svaki treći rak je rak kože. Svake godine se u svetu dijagnostikuje 2 do 3 miliona nemelanomskih karcinoma kože i oko 132.000 melanoma. Broj novoobolelih u Evropi raste između 5-7% godišnje, a ranim otkrivanjem mogućnosti za izlečenje su veće. Naime, moguće je izlečiti čak 90% pravovremeno otkrivenih slučajeva raka kože. Iako postoji jasna povezanost između poznavanja rizika i preventivnih mera – što smo više informisani, to se bolje možemo zaštititi od štetnog delovanja sunčevih zraka – preventivne navike u sprečavanju efekata sunca su još uvek nezadovoljavajuće što dokazuje porast novih slučajeva melanoma. Samo trećina ljudi u svetu pregleda svoje mladeže bar jednom godišnje i više od polovine njih nije nikada uputilo svoje najbliže na pregled. Posebno je zabrinjavajuća činjenica da ljudi ne posećuju dermatologa kako bi proverili rane znakove raka kože često vidljive golim okom.

Povezana vest:  Sezona velikih letnjih popusta u UŠĆE Shopping Centru

La Roche-Posay, vodeća dermokozmetička robna marka koju preporučuje 25.000 dermatologa širom sveta, predstavlja novu međunarodnu kampanju osvešćivanja – Skinchecker, čija je svrha podučavanje opšte javnosti o njenoj aktivnoj ulozi u ranom otkrivanju raka kože. Ključnu poruku Skinchecker kampanje i inicijative #SaveYourSkin predstavljaju tri saveta koja mogu da Vas zaštite: redovno pregledanje mladeža na koži, redovna i efikasna zaštita od sunca pomoću krema sa zaštitnim faktorima i saveti za sigurnu izloženost suncu.

Povezana vest:  Novi vizuelni identitet i korak napred u poslovanju modernizovane farmaceutske kompanije Galenika

Rak kože je jedina vrsta raka vidljiva golim okom. Ako ga dovoljno rano otkrijemo, 90% slučajeva melanoma moguće je efikasno izlečiti. Kao dugogodišnji partner dermatologa, dermatoloških istraživača i svake osobe s osetljivom kožom, La Roche-Posay nastavlja kampanju kojom danas želi da uključi što više ljudi u pregledanje mladeža na koži – ne individualno, već zajedničkim snagama. Cilj kampanje je podsticanje širenja i deljena jasne i jednostavne poruke: Ako brineš za svoje najmilije, pregledaj njihove mladeže.

Povezana vest:  Deo dvorca Versaj biće pretvoren u hotel

Jednostavno poput ABCDE

Isticanjem jednostavne skraćenice ABCDE koju su sastavili i koju podržavaju dermatolozi celog sveta,
internet platforma Skinchecker predstavlja metodu pet koraka koja omogućava brzo prepoznavanje mogućih melanoma uz podsticanje što redovnijeg odlaska dermatologu.

  • A – ASIMETRIJA (asimetry)
  • B – IVICE (border)
  • C- BOJA (colour)
  • D – PROMER (diameter)
  • E – RAZVOJ (evolution)

Kampanja Skinchecker koncipirana je na način da bude što jednostavnija za korisnike: dovoljan je jedan klik na platformi Skinchecker za informisanje o metodi ABCDE i jedan klik za poziv prijateljima i najmilijima da se i oni uključe u borbu protiv raka kože i postanu Skincheckeri.

#SAVEYOURSKIN