Da li ste znali da u poslednjih nekoliko godina svest naših kupaca raste i da trend zdrave ishrane postaje sve prisutniji? Prema istraživanju agencije Nielsen, potrošačima je važno da hrana koju konzumiraju bude kvalitetna i zdrava.

Zdrava i organik hrana je sve dostupnija, što olakšava njenu svakodnevnu konzumaciju bez obzira na trku sa vremenom. Tako možemo pazariti organik proizvode, bezglutensku, dijetetsku, makrobiotičku i posnu hranu za poneti. Osim toga, ovakva ishrana više nije skupa, jer su na raspolaganju rinfuz proizvodi, odnosno organik proizvodi na meru koji imaju niže cene od pakovanih.

Povezana vest:  ZNANJEM O ODGOVORNOM PONAŠANJU NA SUNCU DO SAVREMENE UČIONICE

U prilog ovom trendu govori i to da je danas i kod nas moguće videti edukovano osoblje u prodavnicama. Stručna pomoć nutricionista prilikom odabira namirnica je od izuzetnog značaja, naročito za potrošače koji nisu imali priliku da koriste organik hranu.

Ovi proizvodi se po svojstvima i nutritivnim karakteristikama razlikuju od konvencionalno gajenih proizvoda, što ih čini idealnim za ishranu koja omogućava normalno i zdravo funkcionisanje organizma. Organik proizvodi se uzgajaju na netretiranom zemljištu, u ekološkim uslovima i bez štetnih i genetski modifikovanih sastojaka.

Povezana vest:  Veličanstveno finalno veče dm makeup awards: Odabrana nova zvezda u svetu makeup-a

Ovakve potrebe tržišta su ključan razlog zbog kojeg je strategijom razvoja definisano da bi Srbija do 2025. godine trebala da ima bar pet odsto površina pod organskom poljoprivrednom proizvodnjom, a povratak zdravoj ishrani je svakako jedan od ključnih koraka ka poboljšanju zdravstvenog stanja stanovništva.

Razvoj zdravih i organik proizvoda u Srbiji nimalo ne zaostaje za trendovima iz celog sveta, a budući da smo zemlja sa velikim poljoprivrednim potencijalima, sva je prilika da će tako i ostati.

Povezana vest:  Učenici Matematičke gimnazije, osvajači šest medalja na Olimpijadi u Kazahstanu, stigli u Srbiju