Da onlajn trgovina nudi neiskorištene potencijale za privredu potvrđuje aktuelna studija sprovedena u Beču prema kojoj je oko 600 miliona evra prometa zabeleženo u sferi onlajn trgovine. Da bi ovaj trend iskoristile za sam grad Privredna agencija Beča i Bečka privredna komora sprovele su zajedničku inicijativu i stvorile bazu za prvu zajedničku šoping-platformu za bečke trgovce. Sa namerom da pridobiju što više bečkih preduzeća u ponudi su predviđeni besplatno savetovanje, dva „City-menadžera“ i subvencije manjih iznosa. Kao provajder platforme na međunarodnom konkursu izabrana je kćerka firma Austrijske pošte „Post E-Commerce“.

Povezana vest:  DOČEK NOVE 2013., U Ćupriji za novogodišnji koncert i rasvetu 5,5 miliona dinara

„Mi pre svega želimo da motivišemo mala preduzeća da učestvuju na šoping-platformi. Da bi im olakšali ulazak Privredna agencija Beča će prvih 150 preduzeća subvencionisati sa 1.000 evra“, najavila je članica gradskog veća za ekonomska pitanja Renate Brauner. Molbe za dobijanje subvencije se mogu dostavljati od 1. novembra. Besplatno savetovanje za zainteresovana preduzeća od strane Bečke privredne komore obezbeđeno je tokom 150 dana.

Povezana vest:  NOĆ KUPOVINE U DELTA CITYJU

„Korišćenje interneta preko mobilnih uređaja i onlajn šoping donose potencijal koji bečki trgovci treba da iskoriste. Već polovina Bečlija koristi mobilne aparate za internet i kupuje preko njih robe i usluge“, objašnjava Rainer Trefelik iz Bečke privredne komore. Virtuelna vidljivost je apsolutna potreba čitave trgovinske branše. U glavnom gradu Austrije je oko 70 odsto trgovaca već zastupljeno na internetu. Sada se radi o tome da se i ostatak od 30 odsto osposobi, dodaje Trefelik.

Povezana vest:  Agneš Hanko: Nije tačno da je Rijana izbačena iz džamije!

PHOTO: Christian Jobst/ PID