Iako skoro dve trećine ljudi smatra da ne bi trebalo da postoji tolerancija za vozače koji voze pod dejstvom alkohola, čak 68% vozača u svetu potvrdilo je da su vozili pod uticajem alkohola. To su pokazali rezultati globalnog istraživanja kompanije HEINEKEN, koje je kompanija predstavila studentima Ekonomskog fakulteta u Beogradu, na edukativnoj radionici o odgovornoj konzumaciji.

Radionice za studente sprovode se u saradnji sa Komitetom za bezbednost saobraćaja u okviru globalne Heineken kampanje „When you drive, never drink“. Cilj radionica je da na interesantan način prikaže upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju i na taj način prenese poruku o važnosti odgovorne konzumacije koja će mladima biti podsetnik zašto nikada ne treba da upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola.

Povezana vest:  Carlsberg Srbija predstavila treći godišnji izveštaj o zaštiti životne sredine

„Bezbednost u saobraćaju je jako važna tema, i potrebno je mladima konstantno da govorimo o posledicama i opasnostima vožnje u alkoholisanom stanju, na potrebu poštovanja saobraćajnih propisa i odgovornog ponašanja dok su za volanom. Ulica nije trkačka staza, već mesto na kom smo odgovorni ne samo za svoj život, već i za živote drugih učesnika u saobraćaju. Poručio bih svima da budu fokusirani dok voze, jer je za tragediju dovoljan samo jedan trenutak nepažnje. Takođe, podsetio bih sve da je jako važno ne konzumirati alkohol dok voze, o čemu nam govori i kompanija HEINEKEN Srbija“ poručio je naš najbolji automobilista Dušan Borković, koji je podržao aktivnosti kompanije HEINEKEN Srbija i celokupnu kampanju WYDND.

Povezana vest:  arko Paspalj će održati predavanje na temu Pogledaj život sa vedrije strane

Govoreći o odgovornom ponašanju u saobraćaju, ekspert za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Srbija Goran Stupar, ukazao je na važnost ove teme.
„Odgovorna konzumacija predstavlja veoma značajan segment našeg poslovanja i trudimo se da iskoristimo svaku priliku da prenesemo poruku našim potrošačima. Želja nam je da podignemo svest i kontinuirano promovišemo bezbednost u saobraćaju i ovaj vid odgovornosti, kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju“, rekao je Stupar.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja dopunio je rezultate istraživanja upečatljivim primerima iz realnih situacija u saobraćaju.

Povezana vest:  Kolektivno venčanje 20. maja ispred Starog dvora

„U Srbiji je u proteklih 10 godina u saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovali vozači pod dejstvom alkohola poginulo više od 700 ljudi, dok je oko 20.000 teže i lakše povređeno“, izjavio je Okanović.

Osim upozoravajućih podataka u vezi sa odgovornom konzumacijom, studenti su imali priliku i da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa onako kako to rade kao profesionalni vozači.

Kompanija HEINEKEN Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja sprovešće edukativne radionice još i na Saobraćajnom, Pravnom i Fakultetu organizacionih nauka.