FrikomanijaZlatna nagrada za web projekat agencije Direct media i Frikoma

 

Web projekat “Frikomanija” komunikacijske agencije Direct media iz Beograda dobio je Zlatnu nagradu za najbolju web marketing kampanju u 2010. godini na regionalnoj konferenciji  “Web strategija 9 – Oglašavanje je OUT” održanoj u Zagrebu. Ova web marketing kampanja, izrađena za kompaniju “Frikom” pobedila je u konkurenciji 49 projekata iz zemalja regiona.

Povezana vest:  JELENA RISTIĆ OTVARA HUMANITARNI DOGAĐAJ "WALK A MILE FOR A SMILE"

“Frikomanija” je aplikacija za društvenu mrežu Facebook u kojoj u virtuelnoj stvarnosti korisnik “liže” kompjuterske Frikom sladolede zahvaljujući tehnolnogiji koja omogućava “proširenu stvarnost” i prepoznaje delove lica korisnika. Za tri meseca koliko je trajala kampanja, polizano je čak 70.000 virtuelnih sladoleda, dok su korisnici društvene mreže Facebook jedni drugima poslali 820.000 Frikom kompjuterskih sladoleda.

Povezana vest:  Bečlije troše 183 miliona evra na letnje aktivnosti

Komunikacijska agencija Direct media i kompanija “Frikom” kroz ovaj projekat pokazale su inovativnost i kreativnost u pristupu, ali i ukazale na sve veću moć i važnost interent oglašavanja u odnosu na klasične kanale komunikacije.

Frikomaniju možete probati na adresi http://apps.facebook.com/frikomanija/.