Prvi put na ovogodišnjem Exit-u posetioci će moći da učestvuju u kreiranju Lotosa – umetničke instalacije koja nastaje od iskorišćenih limenki. Interaktivna, svetleća konstrukcija je delo „domaće pameti”, tima Recan fondacije i Polimorfa. Recan fondacija, koja je već godinama posvećena promociji reciklaže limenki i edukaciji o značaju zaštite životne sredine, i ovoga puta na inovativan i kreativan način nastavlja svoju misiju.

„Nakon uživanja u omiljenom piću, limenku nemojte baciti, već je ubacite u Lotos. Svako ko to uradi, od cveta koji simbolizuje mudrost će kao zahvalnost „dobiti” poruku sudbine za to veče ili do nove reciklirane limenke. Verujemo da će posetioci festivala sjajno reagovati i na ovu akciju programa „Svaka limenka se računa”. I ove godine uživamo u muzici, ali se i na zanimljiv način podsećamo svih prednosti limenki – lagane su, nesalomive i mogu se reciklirati bezbroj puta”, Nemanja Komatović, Recan fondacija.

Povezana vest:  Kompanija BEIERSDORF svečano uručila godišnje zalihe Labello proizvoda ženskoj košarkaškoj reprezentaciji

Impresivno delo, visoko dva metra i dugo pet metara, biće svojevrsan ukras festivala i najbolji podsetnik na značaj reciklaže. Osim Lotosa, i već dobro poznata Pixelata – jedinstveni umetnički mural od iskorišćenih limenki –  doprineće reciklaži limenki, koje je u potpunosti moguće reciklirati i upotrebiti ponovo nakon samo 60 dana. Lotos i Pixelata će se nalaziti u Opens zoni, zahvaljujući saradnji Recan fondacije i Exit fondacije.

Povezana vest:  Patricija Urkiola dizajnirala liniju ugradnih uređaja Leisure

O Recan fondaciji

Recan fondacija za reciklažu limenki za piće osnovana je 2005. godine kao neprofitna organizacija od strane „Ball Beverage Packaging Europe“, fabrike za proizvodnju limenki. Program Svaka limenka se računa je partnerstvo između proizvođača limenki, pića, reciklažne industrije i organizacija za zaštitu životne sredine, koje znaju koliko je reciklaža limenki bitna i žele da vas ohrabre da reciklirate.

 

Povezana vest:  Pobednica Milano Fashion Week-a, Suzana Perić, na Digital Fashion Week Serbia krajem novembra