Gotovo pola veka, Hello Kitty zauzima važno mesto u pop kulturi. Ne samo da je ona jedan od najomiljenijih likova na svetu, ona je takođe ironična, nostalgična, i, nesumnjivo, kul kulturna ikona.

Zato je, povodom 45. godišnjice ovog popularnog imena, legendarni brend Levi’s udružio snage sa matičnom kompanijom Hello Kitty – Sanrio, u cilju kreiranja limitirane kolekcije Levi’s  x  Hello  Kitty  za žene i devojčice. “Hello Kitty x Levi’s? Mislim da će nam biti potrebna nova reč za slatko,“ rekao je Jonathan Cheung, Viši potpredsednik za inovacije u dizajnu Levi’s brenda.

Povezana vest:  Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira

Kolekcija je inspirisana streetwear estetikom i nudi širok asortiman majica, topova, dukseva i, naravno, denim modela, ukrašenih popularnim japanskim simbolima. Ključni komadi: Levi’s Baggy Overalls, Dad Trucker i Unbasic Hoodie ukrašeni su Hello Kitty printom. Klasični modeli obogaćeni su logomaničnim Levi’s i Hello Kitty aplikacijama, čime se postiže nostalgija, povezanost sa brendom i emotivni momenat, koji čini ovo partnerstvo savršenim. Dva omiljena, ikonična imena spajaju snage i kreiraju nešto potpuno novo.

Povezana vest:  Kako vam kafa, čaj i sokovi sa niskokalorijskim zaslađivačima mogu pomoći da smršate

“Hello  Kitty  i  Levi’s  su globalni brendovi, koji imaju uticaj kako na modu, tako i na kulturu,” rekla je Maureen  Bergmueller, Viši potpredsednik za marketing i razvoj brenda kompanije Sanrio, Inc. “Naše ograničeno izdanje predstavlja miks dva ikonična imena i duge istorije, dok Hello Kitty® daje “slatku” notu klasičnom Levi’s stilu. Uzbuđeni smo zbog saradnje sa ovim legendarnim brendom i drago nam je da baš uz Levi’s slavimo 45. rođendan Hello Kitty, i to sa stilom.”

Povezana vest:  Edukativni projekat brenda Persil i Eko musketara - Očistimo zajedno planetu

Limitirana serija kapsule LEVI’S x HELLO KITTY biće dostupna isključivo u prodavnici LEVI’S u Ušće shopping centru.