U organizaciji Ambasade Italije i agencije Fabrika, sinoć je u prepunoj Rezidenciji italijanskog ambasadora, Njegove ekselencije Luke Gorija, održana revija novog brenda Renata Balestre, “BALESTRA” koji su osnovale njegove ćerke Federica i Fabiana i unuka Sofia.

Na reviji je prikazana kolekcija “Reload” za sezonu jesen/zima 22/23, a na kraju revije je prikazano 6 odabranih bajkovitih modela visoke mode Renata Balestre, nakon čega se uz ogroman aplauz publici poklonila i obratila Federica Balestra.

Iznenađenje večeri je bila operska diva Jadranka Jovanović, prijateljica Renata Balestre i njegova omiljena “Pepeljuga”,  koja je izvela 2 operske arije i na najlepši mogući način otvorila ovaj izuzetan modni događaj, kome su prisustvovali brojni mediji, poznate ličnosti, ambasadori i ostali ugledni gosti koji su svojim prisustvom učinili ovo veče posebnim.

Reviju su podržali: „Banca intesa“, „Schweppes“, hotel „Regent Porto Montenegro“, IICE (Italijanski kulturni centar u Beogradu) i Zepter hotel.

Po završetku programa, gosti su uživali i družili se na koktelu gde su se između ostalog služili slatki proizvodi „Stamevski“, vina „Zvonko Bogdan“ vinarije i Italijanska vina koja uvozi „Dan company“, „Scweppes“, „Rosa“ voda i „Gorda“ rakija.

Povezana vest:  Igorov magični šou u nedelju, 29. januara u Domu omladine

Za negu i šminku mankeneki su pobrinuli tim „Golden rose Srbija“ i salon „Jasna“, a za frizure salon lepote „Versailles“.

Italijanska modna kuća BALESTRA pokrenula je potpuno novu eru u svojoj dugoj istoriji, inspirisanu ženama i principima slobode, inovativnosti i inkluzivnosti, a evoluira sa ciljem da inspiriše nove generacije optimizmom i glamurom.

Modna kuća “Renato Balestra” je promovisala novi brend, „Balestra” u toku februarske Milanske nedelje mode sa svojom prvom Ready-to-Wear kolekcijom. Prezentacija je predstavljala prirodnu metamorfozu u istoriji brenda osnovanog 1959. godine.

Foto: Antonio Ahel/ATA Images

Ova modna kuća se suočava sa važnom generacijskom smenom, što dovodi do potpuno nove ere dizajna. BALESTRU trenutno vode isključivo žene, ćerke osnivača, Fabijana i Federika Balestra koje su na čelu istorijske modne kuće, a njegova unuka Sofija Bertolli Balestra rukovodi istraživanjem, dizajnom i identitetom brenda. Okupili su kreativni tim mladih dizajnera kako bi pokrenuli evoluciju brenda u budućnost, zamišljajući novu paradigmu poezije i pripovedanja, koja slavi Balestrino nasleđe.

Povezana vest:  IKEA proslavlja svoj treći rođendan u Srbiji

„Balestra su snaga, smelost i ponos. Ovo je povratak lepoti i slobodi“, kaže Federika Balestra o novoj strategiji koju vode žene. “Zaista, sloboda i kreativnost su oduvjek bili istinski pokretači Balestrine ideje o modi i stilu – ali ovom novom evolucijom brend jača svoje nasleđe kroz širu viziju inkluzivnosti i osnaživanja, koja slavi kosmopolitsku prirodu našeg globalno povezanog života.”

Spajajući prošlost i budućnost, Balestra nastavlja da se razvija i menja, kako bi zanatstvo zadržala u srcu sutrašnjice. Ovaj novi korak napred će podržati pozicioniranje i održivi rast brenda, koristeći njegovo majstorstvo u umjetnosti, dizajnu, zanatstvu i tehnologiji Made-in-Italy, kako bi se podigli standardi odličnog kvaliteta i inovacija, kao i ljudske vrednosti koje je kompanija uvek podržavala.

Novi logo je sastavni deo ove evolucije. Ponovnim pregledom ručno nacrtane verzije koju je dizajnirao sam Renato Balestra 1971. godine, novi logo održava jasnu vezu sa istorijom brenda, ali hrabro stoji kao simbol nove faze ove modne kuće. Postavljeni su nova konceptualna web stranica i vizuelni identitet kako bi definisali novi početak sa savremenom estetikom.

Povezana vest:  Realistične rezolucije u ishrani za Novu godinu

„Mi menjamo, istražujemo i razvijamo nove jezike za širu zajednicu. Želimo da se angažujemo i inspirišemo novu generaciju, ponovo otkrivajući naš prepoznatljivi optimizam i glamur sa autentičnim savremenim obrtom. Balestra je kreativnost kroz generacije“, kaže Sofia Bertolli Balestra.

Modnu kuću BALESTRA je 1959. osnovao “modni slikar” Renato Balestra u Rimu. BALESTRA je danas jedna od retkih italijanskih firmi koje još uvek održavaju snažno porodično vlasništvo na čelu sa ćerkama osnivača, Fabijanom i Federikom Balestrom. Sofija Bertoli Balestra, koja predstavlja treću generaciju, ima ulogu da napiše novu stranicu inspirativne priče rođene pre više od šezdeset godina.

Nakon promocije u okviru Milanske nedelje mode u Februaru ove godine i izuzetno uspešne prezentacije na upravo završenoj nedlji mode u Milanu i snažne svetske kampanje, brend BALESTRA je već postao jedan od vodećih modnih brendova u Italiji, koji rado nose brojne poznate žene Italije i sveta,  žene nove generacije.

Foto: Antonio Ahel/ATA Images