Tokom oktobra, međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke, kompanija Avon je u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke, koja se sprovodi od 2004. godine, uručila donaciju udruženju „Žena uz ženu“ i na taj način pomogla da se pokrene akcija „Budi hrabra – pregledaj se“. Pokretna ordinacija sa ultrazvučnim aparatom i pratećom opremom tokom oktobra biće dostupna u gradovima širom Srbije svim ženama do 45. godine koje žele da obave preventivne preglede dojki i da informišu o značaju prevencije i ranog otkrivanja i lečenja raka dojke.

„Naša kompanija je u svetu donirala preko milijardu dolara, a u Srbiji 700.000 dolara za opremu koja je potrebna za ranu dijagnostiku, kao i za edukativne programe i kampanje u borbi protiv raka dojke. Osluškivanjem sebe, pravilnim i redovnim samopregledima pravimo prvi korak ka zdravoj budućnosti.

Zato smo pokrenuli kampanju #normalnozamene, a Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ podržali sa ciljem da se poveća broj pregleda i samopregleda dojki kako bismo zajedno uticali na svest kod žena o značaju prevencije“, izjavila je Danijela Šantić, direktorka kompanije Avon za Adriatik i dodala: „Kompanija Avon kontinuirano, tokom cele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih roze vrpcom, čiji je celokupan bruto profit namenjen ovim aktivnostima, kao i putem novčanih donacija na Avon sajtu.

Povezana vest:  Izabrani finalisti nagradnog konkursa "Imam rešenje za pametniji grad"

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. U Srbiji se svaka četvrta žena suočava sa ovim oblikom maligniteta, dok njih 1.600 izgubi bitku, što ovu bolesti čini jednim od vodećih uzroka smrtnosti među ženama u Srbiji.

„Živimo u vremenu punom stresa i kao žene imamo tendenciju da svoje potrebe podredimo drugima – deci, porodici, prijateljima, ali i poslu. Baš iz tog razloga je neophodno da svaka žena odvoji vreme za sebe, da redovno obavlja samopreglede i da redovnim kontrolnim pregledima sačuva svoje zdravlje. Jer ukoliko sama nije zdrava, treba da bude svesna da  neće moći da bude podrška ni drugima“, rekla je Ana Dornik iz udruženja „Žena uz ženu“ i dodala: „Zahvalna sam saradnicima iz kompanije Avon koji godinama podržavaju aktivnosti u cilju prevencije raka dojke i što udruženim naporima motivišemo žene da kontrolišu svoje zdravlje kontrolnim pregledima.“

Povezana vest:  Adecco Srbija i Fondacija Novaka Đokovića pomažu deci iz ugroženih sredina

Karavan „Budi hrabra – pregledaj se“ kreće od Novog Sada i nastavlja dalje u Sremsku Mitrovicu, Šabac, Obrenovac, Ub, Ljig, Mladenovac, Kragujevac, Čačak, Užice, Kraljevo, Kruševac i završava u Jagodini. Besplatni pregledi dojki će se obavljati u vremenskom periodu od 12 do 18 časova. Prijave će biti moguće na licu mesta od 11.30 do 12.00 časova, a prednost će imati dame koje nikada nisu bile ili nisu bile duže od dve godine na ultrazvučnom pregledu dojki.

Povezana vest:  Globalni „bike sharing atlas“ za 460 gradova

O Avon Akciji za borbu protiv raka dojke

Akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji je pokrenuta 2004. godine, a do danas je u njenim okvirima prikupljeno i donirano oko 700.000 dolara za obezbeđivanje opreme koja je neophodna za ranu dijagnostiku, podizanje svesti o važnosti redovnih pregleda i podršku edukativnim programima koji pružaju sve značajne informacije ženama u borbi protiv raka dojke.

Među proizvodima za lepotu i negu, u ponudi kompanije Avon postoje i posebni proizvodi sa ružičastom vrpcom koji su ključni za obezbeđivanje sredstava za sve aktivnosti u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke. Celokupan bruto profit od prodaje ovih posebnih proizvoda izdvaja se za fond Akcije, a zatim usmerava na donacije, edukativne kampanje i programe organizacija koje se bave ovim važnim ženskim pitanjem.