NEO design, iza kojeg stoji dizajnerka Nevena Ivanović, predstavio je kolekciju „OKINEO 2023“ na jubilarnom 50. L’Oreal Fashion Week-u revijom u Silosima.  Kolekcija je inspirisana konceptom brenda – „SEASONLESS. SIZELESS. GENDERLESS. TIMELESS.“ a realizovana je u saradnji sa PIRATE ART platformom. Ovom kolekcijom se NEO design pridružuje Delegaciji EU u Srbiji u obeležavanju „16 dana aktivizma borbe protiv nasilja nad ženama“.

Sinoć viđena revija je jedan je od događaja kojim se započinje i globalna kampanja ORANGE THE WORLD.  Nevena je jedno od zaštitnih lica ove kampanje u Srbiji pa je cela revija bila u znaku ujedinjenja ljudi oko pravih vrednosti, i promovisala je vrednosti koje dele NEO DESIGN i EU. Neki od modela na pisti bile su osobe sa invaliditetom koje su prenele snažnu poruku, da osobe sa invaliditetom nisu osobe sa posebnim potrebama već da su njihove potrebe iste kao i potrebe svih drugih ljudi, a to je da budu primećeni, prihvaćeni i da mogu dostojanstveno da žive u svom okruženju.

Povezana vest:  "POKRENI SE ZA NAUKU" – Stipendije od 600.000 dinara za naučna istraživanja u oblasti medicine, farmacije, biologije i hemije

Zahvaljujući upornom insistiranju na promociji pravih vrednosti i razvijanjem sopstvenog pravca/stila od kojeg ne odstupa, Nevena je takođe odabrana da predstavi mlade Srbije u ovogodišnjoj kampanji EU „EUROPEANS MAKING A DIFFERENCE“ koja je započeta događajem u Parizu. Nakon revije u Silosima, publici je prikazan video iz te kampanje koji predstavlja Nevenu i njen rad, ali i sve ono što Srbija kao zemlja ima da ponudi Evropskoj zajednici kroz svoje mlade ljude.

Povezana vest:  Kejt Midlton nosi devojčicu?

Ovom revijom NEO design se posle pet godina odsustva sa beogradske piste ponovo predstavio #neowarriorima- ljudima koji čine NEO design i koji su bili inspiracija za ovu kolekciju, ali i široj javnosti, pa je taj povratak proslavljen žurkom nakon revije, uz muziku za koju je bio zadužen DJ Šćepine Vragolije.

Foto: Đorđe Tomić

Povezana vest:  "Tesla dan" širom Srbije