AFA Hakaton za studentkinje i srednjoškolke HackITGirls biće održan 26. januara u Muzeju nauke i tehnike i okupiće 50 učesnica iz cele Srbije. Učesnice će u timovima sa mentorkama iz tehnoloških kompanija raditi na iznalaženju tehnološki potkovanog idejnog rešenja za zadati problem.

U okviru inicijative „More Girls in STEAM“, AFA već godinama unazad organizuje hakatone edukativnog karaktera tokom kojih nije neophodno kreirati softver ili kodirati, sa ciljem da osnaži i inspiriše devojčice i devojke da se u što većem broju zainteresuju za STEAM oblasti – nauku i tehnologiju, inženjerstvo, umetnost/arhitekturu i matematiku, kako bi bile podjednako zastupljene u tehnološkim poslovima budućnosti. U ovome nam veliku pomoć pružaju naši partneri, članovi AFA zajednice, koji prepoznaju značaj MOGIS inicijative za buduće generacije.

Povezana vest:  Održana digitalna konferencija za influensere „The Army Of Me“ powered by Farmasi

Tradicionalni pokrovitelj hakatona je Ministarstvo informisanja i telekomunikacija, Kanadska ambasada je patron MOGIS inicijative već dve godine zaredom, a akademski partner Matematička gimnazija iz Beograda.

Partner ovogodišnjeg HackITGirls hakatona za studentkinje i srednjoškolke je kompanija Huawei, a nagrade za pobednički tim obezbedila je kompanija Comtrade.

Događaj su pomogli i Muzej nauke i tehnike, Coca-Cola, Grand kafa, Jaffa i Štark.

Devojčice već između 10. i 14. godine gube interesovanje za STEAM i do fakulteta 58% devojaka u potpunosti isključuje mogućnost da se bave poslovima iz ove oblasti. Devojke čine samo 35% studenata STEAM fakulteta, a u IT sektoru žene čine svega 25% radne snage. Ovim i sličnim događajima, kao i celokupnom MOGIS platformom, želimo da doprinesemo rodnom balansu, posebno jer se STEAM zanimanja danas smatraju ključnim za nacionalnu ekonomiju, ali i za razvoj društva”, ističe koordinatorka MOGIS projekta Jana Urošević.

Mentorke na ovogodišnjem hakatonu dolaze iz kompanija Schneider Electric, Ubisoft, Playstudios, KPMG, Growit, BrigIT i Saga.

Povezana vest:  SIENNA MILLER ZAŠTITINO LICE LINDEX PROLEĆNE KOLEKCIJE

AFA je osnovana 2016. godine i jedinstvena je po tome što u borbu za rodnu ravnopravnost podjednako uključuje i muškarce, jer samo zajednički je moguće postići brze promene i stvoriti ravnopravno društvo u kome će svi imati jednake mogućnosti. AFA zajednica okuplja vodeće kompanija, diplomatska predstavništva, brojne organizacije, institucije, ali i istaknute pojedince. Poseban značaj za okupljanje ove zajednice i kreiranje strategije razvoja ima Let’s Play Together Communication (LPT) i njena 25-godišnja reputacija u kreiranju brendova i organizacija sa svrhom, koje dugoročno i posvećeno doprinose ostvarivanju važnih društvenih ciljeva.

Povezana vest:  Coca-Cola inspirisala sve da budu Deda Mraz i usreće decu iz SOS sela Srbije