U sredu, 22.marta,  na Svetski dan voda u Silosima, Supernatural predstavlja modni brend posvećen Dunavu – “Friends of the Danube’’. Ovaj brend ima za cilj promociju, unapređenje i zaštitu životne sredine Dunava.

‘’Još  davne 2007. na Dan planete Zemlje, 22. aprila, pokrenuli smo Supernatural festival, kako bismo proslavili dan Majke Zemlje i uticali pozitivno na ekološku svest mladih. Bilo je to okupljalište ekoloških aktivista na Hajdučkoj česmi, i način da se promoviše aktivan životni stil u ritmu sa prirodom. Supernatural festival je postao “edutainment” platforma; mesto gde možete naučiti  nešto korisno o životnoj sredini dok se lepo zabavljate.’’ –  kaže Srđan Stanković, osnivač Supernaturala.

Povezana vest:  Predstava Audicija u Beogradu i Novom Sadu

Podsećamo da je Supernatural 2011. godine pokrenuo smo projekat „Od deponije do parka“ gde je12 hektara deponije šuta na Adi Huji, preobraženo u park. Za narednih 11 godina, biodiverzitet je potpuno obnovljen sa 41 novom vrstom biljaka, 91 vrstom ptica, 9 vrsta leptira, mnoštvom insekata, pčela i obiljem živog sveta. Novonastala šuma na obali Dunava je 2022. zaštićena u planskim dokumentima grada Beograda.

Povezana vest:  Sting o naftnoj mrlji u Meksičkom zalivu

U međuvremenu Supernatural tim pokrenuo je  seriju kampova za mlade na Dunavu. Kamp je način da se nauči nešto lepo i da se reka doživi kroz avanturu  i aktivan životni stil. Dok na kampovima  istražujemo Dunav, vozimo kajak i biciklo, posmatramo ptice, trekujemo, sadimo drveće,  kuvamo riblju čorbu…

Supernatural kreće u novu avanturu posvećenu reci Dunav ovim posebnim modnim brendom I poziva vas da podržite ovu lepu ideju. Muzički deo poveren je Šćepinim vragolijama.

Povezana vest:  Marija Ćetković je Miss Srbije 2014.