mastercard2

MasterCard Premium program donosi niz benefita za korisnike Gold, Platinum, World i World Elite kartica

Istraživanje Roper Global Values*, pokazalo je da je više od 50 odsto ispitanika, sa višim prihodima, u potrazi za iskustvima koja doprinose da se osećaju drugačije. Čak 67 odsto ispitanih je u prethodnih 12 meseci putovalo više od četiri puta, a mimo toga 99 odsto njih je putovalo kako bi se opustili i odmorili, pa su pogodnosti u vezi sa putovanjima, za ovu grupu ispitanika, najznačajniji.

Uzimajući u obzir takve preferencije, kompanija MasterCard je i ove godine u okviru Premium programa pripremila širok spektar neprocenjivih pogodnosti za korisnike Gold, Platinum, World i World Elite kartica, a koje su izdate na teritoriji Srbije, kao i na teritoriji Crne Gore i Bosne i Hercegovine. U sezoni 2015/16 Premium program donosi niz novina koje pružaju ekskluzivne privilegije i neprocenjivo MasterCard iskustvo.

Povezana vest:  Gotovo sto godina nakon istrebljenja ris se vratio u bečke šume

„MasterCard Premium program korisnicima omogućava da na više od 80 lokacija unaprede svoje iskustvo kupovine, putovanja i opuštanja. Ove godine broj partnera čini mreža od 50 trgovaca iz Srbije, kao i iz Crne Gore. Neki od najboljih brendova kao što su Square Nine Hotel, Klub književnika, Zlatara Stefanović, Bang&Olufsen, Lusso i dalje su partneri MasterCarda, a njima su se ove godine pridružili i mnogi drugi poput Air Serbia, BMW, luksuznog Dukley Gardens kompleksa u Budvi. Program je od ove godine proširen tako da obuhvata stalne ponude, ponude u vezi sa putovanjima i specijalne ponude,“ istakao je Artur Turemka, generalni direktor kompanije MasterCard za tržišta Balkana.

Ovogodišnje istraživanje MasterIndex**, koje je MasterCard sproveo sa agencijom IPSOS, pokazuje da 39 odsto korisnika neke od premium kartica najviše ceni popuste u radnjama svetski popularnih brendova. Malo manji procenat, odnosno 26 odsto ispitanika rado koristi za popuste u restoranima, a njih 16 odsto popuste u premium hotelima.

Povezana vest:  Proglašen pobednik Dare To Do More globalnog izazova

Upravo iz tog razloga, stalne ponude u MasterCard Premium program pružaju niz benefita i popusta, koji se korisnicima nude kod odabranih trgovaca, pri svakoj transakciji, i reč je o popustima na celokupan iznos pri kupovini kao i različitim poklonima. Trgovci koji učestvuju u programu pripradaju premium, odnosno exclusive kategoriji, a posluju u različitim industrijama: putovanja, hoteli, kupovina i zabava, zdravlje i lepota i restorani. Detaljne ponude mogu se pronaći na web sajtu www.mastercard.rs/premium.
Ponude koje se odnose na putovanja su već poznate korisnicima MasterCard Premium kartica i važe za Business Lounge na beogradskom aerdoromu Nikola Tesla i Sky i Jet Business Club-ovima na aerodromu u Beču. Od ove godine je novina da su u program uključeni i strateški partneri AirSerbia & Etihad Airways.

Povezana vest:  LIFESTYLE CHOCOLATE - PRVA DOMAĆA FUNKCIONALNA ČOKOLADA– novi proizvod Eugen Chocolate-a iz Novog Sada

Specijalne ponude su vremenski ograničene i planirane su kao iznenađenja za korisnike kartica tokom cele godine. Cilj ove pogodnosti je da se putem baze korisnika MasterCard premium programa korisnicima pruži neprocenjivo iskustvo. Potrebno je samo da se korisnik registruje putem linka na web sajtu ili putem mobilne aplikacije za Android i IOS, a nakon registracije ga očekuju brojna iznenađenja poput karata za svečano otvaranje filmskih festivala, karte za utakmice Lige šampiona, kao i mnoga druga.

* Roper Global Values 2013 istraživanje
** MasterIndex istraživanje 2015