Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sadržao brojne revije, ali i Fashion&Art program, dodele nagrada i mnoge druge aktivnosti, bili su opčinjeni svi posetioci ove najprestižnije modne manifestacije.

Tokom trajanja Perwoll Fashion Week-a brojni posetioci su uživali u revijama koje su bile posvećene društveno odgovornim temama, promociji autorskog dizajna, podršci mladim dizajnerskim talentima i održivosti u modi. Na ovaj način, kroz kreativni modni pristup javnosti je još jednom skrenuta pažnja na teme od izuzetnog značaja za sve nas.

Povezana vest:  Bečka medijska laboratorija

Ovogodišnja manifestacija kreirana je u saradnji sa AI – Veštačkom Inteligencijom, u duhu inovacija i prolećnog maštanja. Najvrednije, najkreativnije i najlepše stvari nastaju upravo spajanjem nespojivog, kombinovanjem različitosti i njihovim stapanjem u nešto novo i jedinstveno. Pod sloganom „MaštAI!“ održana nedelja mode nas je podsetila da je čovek taj koji stvara, kreira, mašta i teško ga je zameniti, AI je samo prigodan alat koji može biti od velike pomoći.

Povezana vest:  Aukcijska kuća Guernsey počinje sa prodajom predmeta s Titanika

Brend Perwoll već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Podsticanje održivosti u svakodnevnom pristupu modi jedan je od prioriteta Perwoll-a koji omogućava da zamislimo lepšu i zeleniju budućnost. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa istaknutim modnim događajem Belgrade Fashion Week, nastavljena je i ove godine, pod novim sloganom brenda Perwoll #RethinkNew.

Povezana vest:  Drink expo – Sajam pića i tečne hrane 30. i 31. Maja u shopping centru „Delta city"

Foto: Wrap Studio