Epica nagrada za spotove kompanije Heineken 

19_Vristanje_muskarciNa svečanoj ceremoniji festivala EPICA kompanija Heineken dobitnik je nagrade u kategoriji Alkoholna pića za svoja dva spota Walk in Fridge i Walking Fridge. Walk in Fridge je jedan od malobrojnih nagrađenih spotova koji je i naša publika imala priliku da vidi.

Spot u kojem grupa žena vrišti i uzdiše kada im domaćica ponosno pokazuje svoj novi ormar s cipelama i odećom, dok se u isto vreme domaćin i njegovi prijatelji do suza vesele velikom frižideru prepunom omiljenog im piva nikog od gledaoca nije ostavio ravnodušnim.

Povezana vest:  Uz prvu No Sleep konferenciju nema spavanja ni tokom dana!

Ove godine na Epici je učestvovalo 3.196 radova iz 476 kompanija iz 48 zemalja Evrope. Na žiriranju koje je završeno od 17-21 novembra 2009. godine proglašeno je ukupno 64 pobednika uključujući 4 grand prix nagrade Epica d’Or:

Na ceremoniji su dodeljene nagrade najboljima koje je žiri odredio na osnovu originalnosti kreativnih ideja i kvaliteta realizacije:
• 4 EPICA Grand prija za najbolji film, press, outdoor i interactive 
• Epica Winner u 12 glavnih kategorija
• Mobile Award

Povezana vest:  Održana humanitarna akcija ”Mame za mame“ Immo Outlet Centra

Festival Epica sa sedištem u Parizu postoji 23 godine, ali svečana ceremonija dodele nagrada svake godine se održava u drugoj evropskoj prestonici. Po prvi put ove godine, nakon Brisela, Londona, Stokholma, Atine, Istanbula i Moskve, čast da bude domaćin pripala je Beogradu.