The_Corporate_Communication_Experience

Svetski stručnjaci za komunikaciju u Beogradu

Svetski komunikacijski stručnjaci kompanija Sony, Yahoo!, BBC, Ebay, CITI, Gazprom, Mattel, nekadašnji saradnici Christian Dior-a, Vere Wang i engleske kraljevske porodice, prvi put u Srbiji i regionu preneće svoja iskustva i znanja na konferenciji „The Corporate Communication Experience“, 31. marta i 1. aprila u hotelu Hyatt Regency. Događaj koji za cilj ima da unapredi regionalnu praksu u bavljenju komunikacijama, organizuje P.agency sa sedištem u Dubaiju, Pragu i Skoplju uz podršku ekskluzivnog PR partnera, agencije McCann Erickson Public Relations. Zlatni sponzor događaja je kompanija Coca- Cola Hellenic Srbija.

Pored ljudi koji su na različite načine uticali na savremene trendove komunikacije i osmišljavali stategije odnosa s javnošću najvećih svetskih kompanija, učesnicima konferencije iskustva u poslovanju svojih kompanija preneće i stručnjaci iz regiona iz kompanija Telenor Srbija i Delta Holding, ali i medijskih kuća Attica media i Color press group. Predstavnici profesionalnih udruženja za odnose s javnošću Srbije, Hrvatske i Slovenije (DSOJ, HUOJ, PRSS), predstaviće trenutno stanje profesije u Srbiji i regionu i uporediti svoja iskustva sa svetskom praksom.

Povezana vest:  Majli Sajrus organizovala aukciju za Haiti

Gosti će imati prilike da čuju kako korporativne komunikacije jačaju brend Sony, kako društvene mreže menjaju svet komunikacije, a kako unapređuju poslovanje kompanije Yahoo. Collen Harris, nekadašnji sekretar za medije prinčeva Čarlsa, Vilijema i Harija će podeliti dragocena iskustva u vezi sa upravljanjem reputacijom, dok će stručnjaci iz kompanije Ebay govoriti o značaju interne komunikacije i snažnijem uključivanju zaposlenih kao ambasadora svojih preduzeća. Predstavnici BBC-ija govoriće o deset zlatnih pravila krizne komunikacije.

Povezana vest:  Uniforme za zdravstvene radnike angažovane sredstvima Evropske unije

„Pozvali smo vodeće ljude iz oblasti globalne korporativne komunikacije da podele iskustva i izazove sa kojima su se susretali i trendove koji vladaju na svetskoj sceni. Ideja je da prvi put na Balkanu organizujemo istorijski komunikacijski događaj i iznova pomerimo granice kroz organizaciju ovakvih susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, već više od toga – iskustvo“, rekao je Kosta Petrov, Chief Experience Officer P. Agency.

„Srpski stručnjaci za odnose s javnošću imaju potencijala i talenta za bavljenje ovom profesijom i slobodno mogu da kažem da ne zaostaju za profesionalcima iz svetskih kompanija. Ovaj događaj je odlična prilika da svi zajedno, sa kolegama iz regiona i stranim gostima, prodiskutujemo svetske trendove i uporedimo najbolje prakse. Verujem da ćemo postaviti nove granice u ovoj oblasti, a ujedno Beograd staviti na značajnije mesto na komunikacijskoj mapi Evrope“, izjavio je dr Borislav Miljanović, direktor agencije McCann Erickson Public Relations, koja je ekskluzivni PR partner konferencije.

Povezana vest:  NAJVEĆI „KLIMA UREĐAJ" U BEOGRADU

„The Corporate Communication Experience“ podržali su: Zlatni sponzor – kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija, ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press. Medijski prijatelji projekta: Delta Holding, Telenor Srbija, Taboo, regionalni MTV, Attica media, Color press group, TV Studio B, TV Avala, Yellow cab, na dlanu.com, Radio 3, City, Studio Click i Fashion Week.

Više informacija o predavačima i načinu prijavljivanja možete naći na adresi www.thepworld.com.