Svetski stručnjaci za komunikaciju u Beogradu
Svetski komunikacijski stručnjaci kompanija Sony, Yahoo!, BBC, Ebay, CITI, Gazprom, Mattel, nekadašnji saradnici Christian Dior-a, Vere Wang i engleske kraljevske porodice, prvi put u Srbiji i regionu preneće svoja iskustva i znanja na konferenciji „The Corporate Communication Experience“, 31. marta i 1. aprila u hotelu Hyatt Regency. Događaj koji za cilj ima da unapredi regionalnu praksu u bavljenju komunikacijama, organizuje P.agency sa sedištem u Dubaiju, Pragu i Skoplju uz podršku ekskluzivnog PR partnera, agencije McCann Erickson Public Relations. Zlatni sponzor događaja je kompanija Coca- Cola Hellenic Srbija.
Pored ljudi koji su na različite načine uticali na savremene trendove komunikacije i osmišljavali stategije odnosa s javnošću najvećih svetskih kompanija, učesnicima konferencije iskustva u poslovanju svojih kompanija preneće i stručnjaci iz regiona iz kompanija Telenor Srbija i Delta Holding, ali i medijskih kuća Attica media i Color press group. Predstavnici profesionalnih udruženja za odnose s javnošću Srbije, Hrvatske i Slovenije (DSOJ, HUOJ, PRSS), predstaviće trenutno stanje profesije u Srbiji i regionu i uporediti svoja iskustva sa svetskom praksom.
Gosti će imati prilike da čuju kako korporativne komunikacije jačaju brend Sony, kako društvene mreže menjaju svet komunikacije, a kako unapređuju poslovanje kompanije Yahoo. Collen Harris, nekadašnji sekretar za medije prinčeva Čarlsa, Vilijema i Harija će podeliti dragocena iskustva u vezi sa upravljanjem reputacijom, dok će stručnjaci iz kompanije Ebay govoriti o značaju interne komunikacije i snažnijem uključivanju zaposlenih kao ambasadora svojih preduzeća. Predstavnici BBC-ija govoriće o deset zlatnih pravila krizne komunikacije.
„Pozvali smo vodeće ljude iz oblasti globalne korporativne komunikacije da podele iskustva i izazove sa kojima su se susretali i trendove koji vladaju na svetskoj sceni. Ideja je da prvi put na Balkanu organizujemo istorijski komunikacijski događaj i iznova pomerimo granice kroz organizaciju ovakvih susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, već više od toga – iskustvo“, rekao je Kosta Petrov, Chief Experience Officer P. Agency.
„Srpski stručnjaci za odnose s javnošću imaju potencijala i talenta za bavljenje ovom profesijom i slobodno mogu da kažem da ne zaostaju za profesionalcima iz svetskih kompanija. Ovaj događaj je odlična prilika da svi zajedno, sa kolegama iz regiona i stranim gostima, prodiskutujemo svetske trendove i uporedimo najbolje prakse. Verujem da ćemo postaviti nove granice u ovoj oblasti, a ujedno Beograd staviti na značajnije mesto na komunikacijskoj mapi Evrope“, izjavio je dr Borislav Miljanović, direktor agencije McCann Erickson Public Relations, koja je ekskluzivni PR partner konferencije.
„The Corporate Communication Experience“ podržali su: Zlatni sponzor – kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija, ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press. Medijski prijatelji projekta: Delta Holding, Telenor Srbija, Taboo, regionalni MTV, Attica media, Color press group, TV Studio B, TV Avala, Yellow cab, na dlanu.com, Radio 3, City, Studio Click i Fashion Week.
Više informacija o predavačima i načinu prijavljivanja možete naći na adresi www.thepworld.com.
Leave A Comment