mihailo_jankovic_predsednik_UO_i_Milan_Vujovic_direktor_marketinga_Knjaz_Milosa

KNJAZ MILOŠ – 200 godina u našim genima

U Miloševom konaku održana je konferencija za medije kompanije Knjaz Miloš, povodom predstavljanja nove kampanje za Knjaz Miloš mineralnu vodu „200 godina u našim genima“. Tom prilikom najavljeno je i održavanje okruglog stola „Za istim stolom s istim ciljem“, 18. maja u Aranđelovcu, na temu unapređenja turističkih potencijala te opštine – kao specifičan doprinos matičnom gradu i lokalnoj zajednici.

U ovoj godini voda Knjaz Miloš slavi 200 godina postojanja, što je jubilej na koji su zaposleni u ovoj kompaniji jako ponosni, a sa kojim može da se pohvali mali broj voda u svetu. Ovaj vredan i redak jubilej je razlog za ponos, ne samo kompanije Knjaz Miloš, već i svih građana Srbije, jer je Knjaz Miloš za prethodnih 200 godina postao deo svakodnevice nas i naših predaka, pa se može reći da nam je Knjaz Miloš svima u genima.

Povezana vest:  Regionalni konkurs za mlade modne dizajnere

-Dva veka duga tradicija, mnogobrojna priznanja i nagrade, kao i prisustvo na različitim kontinentima potvrda su visokog kvaliteta mineralne vode Knjaz Miloš koja je postala sinonim za čitavu kategoriju gaziranih voda.  Ipak, naš najveći uspeh je svakako osećaj lojalnosti i emocionalne veze između Knjaza i potrošača – Knjaz Miloš je brend koji se voli i poštuje već 200 godina –  izjavio je Mihailo Janković, predsednik Upravnog odbora kompanije Knjaz Miloš.

Povezana vest:  Ko su istraživači 5. Noći istraživača?

Konferenciji je pored predstavnika kompanije, prisustvovao i specijalni gost – Đorđe Rackov, koji je zahvaljujući zanimljivom životu svog oca, jednog od predlagača nastajanja i oblikovanja današnjeg Knjaza, izneo mnoge zanimljive istorijske činjenice o najstarijem srpskom brendu, kao što je podatak da je Knjaz Miloš, 30-ih godina prošlog veka bio prisutan u Orient express-u kao jedna od najkvalitetnijih evropskih voda.

Povezana vest:  Lotos - simbol mudrosti od iskorišćenih limenki na ovogodišnjem Exitu