RASKOŠNA SEZONA SAFRANA – predstavljanje novih trendova jesen-zima 2011-2012.
Rast prodaje u ovoj godini od deset posto, očuvanje liderske pozicije u oblasti veleprodaje obuće u regionu, kao i koncept pametne kupovine, predstavljen je na prezentaciji za novinare nove kolekcije jesen – zima 2011 – 2012. godinu domaće kompanije „Safran“, koja već petnaest godina ostvaruje prodaju od milion i po pari cipela godišnje.
„I ove godine, kao i prethodnih sezona našim kupcima nudimo veliki izbor modela koji prate poslednje modne trendove i zadovoljavaju ukus i potrebe savremenog potrošača, rekao je Dejan Bulatović, direktor kompanije „Safran“ i dodao „rasprostranjenost i dostupnost naše obuće omogućava nam da iz sezone u sezonu zadržimo lidersku poziciju u oblasti veleprodaji obuće.“
„Moderan dizajn, odličan odnos cene i kvaliteta, udobnost i trajnost je nešto što „Safranova“ obuće pruža, i što predstavlja pametnu kupovinu imajući u vidu savremen način života i brzo menjanje trendova“ rekla je Jelena Gajšek i dodala „modeli su vrlo raznovrsni, u ponudi su klasični modeli koji ne izlaze iz mode, kao što su baletanke, ali ove godine u ponudi „Safran“ nudi platformu, štiklu, interesantnu kombinaciju različitih stilova i materijala, a što se tiče boja one su vrlo vesele i jake.“
„Safran“ je najprodavaniji brend koji nudi veliki broj modela za celu porodicu poštujući modne trendove i garantujući kvalitet. Razvijena i rasprostranjena mreža od 1500 kupaca u svim državama regiona: Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Mađarskoj i Albaniji, kao i veliki broj modela za celu porodicu doprinosi uspešnom poslovanju i poziciji regionalnog lidera u oblasti veleprodaje obuće.
Leave A Comment