grand_kafa_promocija

Grand kafa – znanje zlata vredno

Puna šolja dobre, crne, domaće kafe poziv je koji se ne odbija. Miris topline i mira koji osvaja prostor namamio je predstavnike beogradskih redakcija u „Malu fabriku ukusa“ gde su u prijatnom i ušuškanom ambijentu i opuštenoj atmosferi uživali u druženju uz dobru kafu i prisustvovali Grandovoj školi poznavanja kafe – „Znanje zlata vredno“.

Tajne o kafi, biljci i njenom botaničkom poreklu, branju, sušenju, tehnologiji obrade, kao i načinu pripremanja i kulturi ispijanja najpopularnijeg napitka na svetu gostima je otkrio cup tester Grand kafe Ilija Đurić. Dobroj atmosferi dodatno je doprineo popularni voditelj Dejan Pantelić koji je na svoj duhoviti način učestvovao u događaju.

Povezana vest:  25 lakih načina da se svakog dana hranite zdravije

„Tradicija uživanja u kafi traje vekovima. Zbog raznovrsne ponude na tržištu neophodno je znati prepoznati kvalitet i pravu kombinaciju raznih vrsta kafa. A sve zapravo počinje poznavanjem priče o tome gde kafa raste, kako sazreva i kako se bere. Grand kafa ima miris i ukus kojima se tradicionalno veruje, a na konstantan kvalitet između ostalog utiče prženje, mlevenje i pakovanje kafe. Pri proizvodnji Grand kafe puna pažnja se poklanja svakom zrnu, poštujući savremena dostignuća i zadovoljavajući visoke standarde proizvodnje. A moj zadatak je da svaki put kad otvorite pakovanje Grand kafe osetite isti miris i uvek uživate u istom prepoznatljivom ukusu”, rekao je Ilija Đurić, cup tester Grand kafe.

Povezana vest:  MIKSER KIDS MARKET: DEČJI IZBOR U NEDELJU, 16. MARTA, U MIKSER HOUSEU

grand_kafa_promocija_1

Svaka druga šoljica crne kafe popijena u Srbiji izašla je iz pogona „Granda“ – rezultati su istraživanja vršenih na tržištu kafe u Srbiji. Istraživanja pokazuju i da 90% konzumenata kafe pije crnu ili tursku kafu, a neprikosnoveni lider na tržištu kafe u našoj zemlji je već godinama „Grand kafa“. Bilo da pijete Grand Gold, Aromu, De Luxe ili neki drugi Grandov proizvod, koju god kesicu da otvorite kvalitet Grand kafe ostaje isti. Svojim mirisom, ukusom i aromom ona je prilagođena i namenjena ukusu naših potrošača, a širinom asortimana zadovoljava različite želje i potrebe.

Povezana vest:  Kada ljubav prema životinjama uzrokuje njihovu patnju