narukvica za hrabrost_160 dinara

AVON KAMPANJA “NIJE SAMO NARUKVICA” U BORBI PROTIV NASILJA U PORODICI

 

U okviru svog globalnog programa „Reci NE nasilju u porodici“ u godini u kojoj proslavlja svoj 125. rođendan, kompanija Avon pokrenula je svoju prvu javnu kampanju u Srbiji Nije samo narukvica”kako bi skrenula pažnju javnosti na problem nasilja u porodici

U 2011. godini u kojoj slavi 125 godina svog postojanja, kompanija Avon pokrenula je svoju prvu javnu kampanju  „Nije samo narukvica“ u okviru programa „Reci NE nasilju u porodici“. Cilj ove kampanje jeste da se javnosti ukaže na važnost zaustavljanja nasilja u porodici kao i na činjenicu da je o ovom problemu potrebno javno govoriti.  Ovom kampanjom biće prikupljana sredstva kako bi se pomogli lokalni programi podrške žrtvama nasilja u porodici, što je još jedan od načina kompanije Avon da podrži žene kojima je posvećen već 125 godina.

Povezana vest:  PROSLAVITE DAN ZALJUBLJENIH SA IDEOM

Nije samo narukvica

Pokretanjem  kampanje, ali i delovanjem u okviru svog programa „Reci Ne nasilju u porodici“, kompanija Avon ima za cilj da kontinuirano radi na podizanju svesti o važnosti borbe protiv porodičnog nasilja kako bi se javnost što bolje informisla o ovom problemu. U okviru ove kampanje, Avon je pokreno i poseban internet sajt www.nijesamonarukvica.rs gde se mogu saznati korisne informacije o temi porodičnog nasilja, ali i kako da se kupovinom Avon proizvoda za hrabrost da lični doprinos u rešavanju ovog pitanja. 100% neto prihoda od prodaje Avon proizvoda za hrabrost – narukvice, prstena i ogrlice, namenjeno je akciji Reci NE nasilju u porodici za podršku programima u Srbiji koji se bore protiv nasilja, direktno pomažu žrtvama i pružaju im prvu pomoć. Velikim brojem različitih aktivnosti koje će imati za cilj da podignu svest o važnosti ove teme, ova kampanja pokrenuta je i širom Avon Dunav regiona. Osim internet sajta, građani će imati priliku da ovu kampanju čuju i vide u sredstvima javnog prevoza u Nišu, Beogradu i Novom Sadu,  na javnim mestima i površinama, na društvenim mrežama,  na radio stanicama i u Avon brošurama.

Povezana vest:  Rudolf van Vin kuva za evakuisane majke sa decom

U okviru programa “Reci NE nasilju u porodici”, od kraja 2008. godine, kada je pokrenut, pa do kraja 2010, prikupljeno  više od 2,5 miliona dinara, prodajom više od 22.000 komada Avon proizvoda za hrabrost. Narukvica za hrabrost, bila je prvi globalni proizvod u ovom program i predstavlja simbol Avon borbe protiv nasilja.

*Prema podacima Viktimološkog društva Srbije, istraživanju dr Vesne Nikolić-Ristanović, skoro svaka druga žena (46,1%) je žrtva psihičkog zlostavljanja, skoro svaka treća žena (30,6%) je žrtva fizičkog zlostavljanja, svakoj četvrtoj ženi se preti nasiljem (26,3%), a 8,7% žena je doživelo seksualno nasilje u okrilju svoje porodice. U 88,8% slučajeva izvršilac nasilja bila je osoba muškog pola, a u 71,6% slučajeva muž ili partner. U više od trećine slučajeva (37,2%) nasilnik je bio u alkoholisanom stanju. Žene o preživljenom nasilju uglavnom ćute. Policiji se za pomoć obratilo 16,8% žena, centru za socijalni rad 9,6% dok je medicinsku pomoć zatražilo 14,8%. U više od jedne trećine slučajeva (38,4%) deca su bila prisutna poslednjem slučaju nasilja, dok su u gotovo polovini slučajeva i sama bila žrtve (43,8%).

Povezana vest:  Održana zabava za kućne ljubimce u Delta Cityju

 

*Podaci su preuzeti od Viktimološkog društva Srbije – publikacija “Porodično nasilje u Srbiji”dr Vesne Nikolić-Ristanović, koja je nastala kao rezultat prvog kvantitativnog istraživanja nasilja u porodici u 7 gradova i 40 sela u Srbiji a na uzorku od 700 žena.