Jelena_Petkovic_sa_nagradjenim_kandidatima_oktobar_2011BAJK PARKING ZA EKOLOGIČAN DIZAJN

Proglašeni pobednici konkursa „Ekologičan dizajn“, koji su organizovali kompanija Tigar i magazin Kuća stil. Prva nagrada pripala je Milanu Markoviću i Urošu Džuniću,  iz Studija 2, za projekat Bajk parking.

Drugo mesto dele Milan Ranković, za projekat „Češalj“, koji predstavlja stilizovani držač za bicikle i Vesna Pejović i Jelena Milojević iz studija „Kako ko“, za originalno i sveže rešenje „Poklopaca šahti od gumenog reciklata“. Treća nagrada pripala je Ivani Radovanović i Slobodanu Erskom za „Skakalište“, odnosno novi tip prostora od reciklirane gume, namenjen bezbednoj dečjoj igri.

Povezana vest:  Kozmetika i parfemi YAEMINA BEAUTY Emine Jahović konačno stigli u Srbiju

Na konkursu „Ekologičan dizajn“ pristiglo je 26 radova koji za osnov imaju novu primenu ili dizajn proizvoda od reciklirane gume. Pri izboru najboljih, stručni žiri, koji su činili Edit Tomić, direktor i vlasnik časopisa Kuća stil, Dejan Babović, diplomirani inženjer arhitekture, Goran Jovanović, direktor Tigar Tehničke gume i Ljiljana Đukić, direktor marketinga Tigar Trejda, posebno je imao u vidu primenljivost projekata sa tehničko-tehnološkog aspekta, njihovu upotrebnu vrednost, originalnost i estetiku.

Povezana vest:  Povratak Džona Galijana na modnu scenu

-Kompanija Tigar je decenijama posvećena razvoju mladih i prepoznavanju njihovih potreba, na čemu se zasniva i budućnost ove zemlje. Osnovna ideja konkursa bila je da se kod mladih pokrene pozitivan stav, entuzijazam i ambicija, da se podstaknu na ekologično razmišljanje i predlože što inovativniju upotrebu proizvoda od reciklirane gume. Raznolikost pristiglih rešenja, koja veoma brzo mogu biti deo javnog, životnog i stambenog prostora, karakteriše urbani duh, ali i saglasje sa prirodom, odnosno neki novi optimizam, istakao je Srđan Stojanović, direktor korporativnih komunikacija u Tigru a.d, dodajući da je spoj industrijskih resursa i potencijala mladih kreativaca uvek dobitna kombinacija, za obe strane. Mladi stiču iskustvo i afirmaciju, a industrija nove ideje i kreaciju, veću atraktivnost i konkurentnost na tržištu.

Povezana vest:  Beč: semafori sa specijalnim senzorima za praćenje vremenskih prilika i životne sredine