Coca-Cola talenti 

U potrazi za novom generacijom „Coca-Cola Talenata“
 
Coca-Cola Hellenic Srbija, u saradnji sa Ministarstvom prosvete i nauke, univerzitetima i studentskim organizacijama, raspisala je konkurs za izbor šeste generacije „Coca-Cola Talenata“. Priliku da se usavršavaju uz vrhunske stručnjake u kompaniji, steknu veštine i znanja koja imaju konkretnu primenu i otvore sebi put ka uspešnoj poslovnoj karijere dobiće sedam novih Coca-Cola Talenata.
U toku dve godine, koliko program „Coca-Cola Talenti“ traje, odabrani studenti će proći kroz niz obuka i seminara koji imaju za cilj njihovo profesionalno usavršavanje, a pored toga budućim Coca-Cola Talentima obezbeđena je i finansijska podrška u iznosu od 2.000 evra godišnje u toku trajanja programa. Upravo ova profesionalna i finansijska podrška, odlična su kombinacija za put ka blistavoj karijeri.
“U našem poslovnom sistemu širom sveta radi više od 40 hiljada zaposlenih, a to bogatstvo različitih procesa rada, znanja i ekspertiza, dostupno je našim budućim talentima. Nastojimo da prepoznajemo mlade ljude koji imaju potencijal da izrastu u buduće vrhunske menadžere, da im prenesemo stručnost i iskustvo koje imamo i obučimo ih za poslovne izazove koji im predstoje. Ljudi su najvredniji resurs kompanije, zbog čega ulaganjem u buduće generacije zaposlenih ulažemo u našu budućnost i budućnost lokalne zajednice. Nedavno je naša kompanija prepoznata kao Najpoželjniji  poslodavac u 2011. godini, sto je potvrda da posvećeni pojedinci i timovi kao i ulaganje u edukaciju zaposlenih čine da budemo jedan od vodećih poslovnih sistema u zemlji“, izjavio je generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Sotiris Janopulos.
Od 2006. godine, kada je pokrenut program, izabrano je 35 studenata koji su se usavršavali u kompaniji Coca-Cola Hellenic Srbija. Ana Dragutinović, Coca-Cola Talenat generacije izabrane 2009. godine, diplomac Ekonomskog fakulteta u Beogradu, je nakon završetka programa otpočela i izgradnju svoje karijere unutar Coca-Cola Hellenic sistema.
„Program je koristan pre svega jer pruža praktično iskustvo koje nemamo priliku da dobijemo na fakultetu, kao i da neka znanja koja iz udžbenika dobijamo sagledamo iz potpuno drugog ugla. Mislim da svima puno znači da upoznaju veliki broj uspešnih i mladih ljudi na jednom mestu. Od skora sam zaposlena u kompaniji i zadovoljna sam što imam priliku da radim sa ekspertima u svojim oblastima od kojih se trudim da što više naučim’’,  izjavila je Ana.
Pravo učešča na konkursu „Coca-Cola Talenti“ imaju svi studenti akreditovanih državnih i privatnih fakulteta u Srbiji koji su ispunili uslov za upis treće godine studija, imaju prosek 8,5  i viši i govore engleski jezik.
Konkurs je otvoren od 7.11.2011. do 7.12.2011, a više informacija o načinu prijavljivanja i o programu mogu se pronaći na www.cchbc-talents.co.rs, na Facebook fan stranici i na Twitter-u.
Program „Coca-Cola Talenti“ pokrenula je 2006. godine kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija u partnerstvu sa Ministarstvom prosvete i nauke. Program je podržala Narodna kancelarija predsednika, univerziteti u Beogradu, Kragujevcu, Nišu, Novom Sadu i Prištini i brojne studentske organizacije  – AIESEC, AEGEE, Studentska unija Srbije, ESTIEM, EESTEC, BEST, SUPRA, TIM, ESF, IAAS, NAPSER, IFMSA Srbija, Udruženje studenata sa hendikepom i SKONUS. Realizaciji projekta podršku su pružili i Univerzitetski centar za studente sa hendikepom Univerziteta u Beogradu, Centar za razvoj karijere, Beogradska otvorena škola, NGO Initiatives, kao i medijski partneri  B92, 24 sata i portal NajStudent.
Povezana vest:  Eurobank u saradnji sa Fondacijom „Ana i Vlade Divac" i Lagunom predstavila rezultate projekta „Veliko srce"