Deseto izdanje noćne magije

noc reklamozderaLjubitelji reklama i svetske kreativnosti pred vama je najsvečanija Noć do sada – DESETO IZDANJE BEOGRADSKIH REKLAMOŽDERA. SuperStar worldwide, kao organizator se ponosi činjenicom da je tokom svih ovih godina Beograd postao broj 1. grad u svetu po broju publike, oduzevši tu laskavu titulu Parizu, odakle je ovaj spektakl krenuo pre 25. godina. Ovaj uspeh pripada kosmopolitskom duhu Beograđana, koji cene svetsku ali istovremeno proveravaju i svoju kreativnost, nesebično aplaudirajući najboljima, a drugima otvoreno pokazujući šta ne vole. 
Još jedanput ćemo imati čast da nam se predstave najnovije reklame, očaravajuće slike iz celog sveta. Neke od njih nikad ranije nisu viđene ili prikazane u originalu, a izabrane su od strane Jean Marie Boursicot-a, vlasnika najveĆe globalne fondacije reklamnih spotova.
Dve večeri zaredom, 3. i 4. decembra u Sava Centru atmosferu će ulepšati urbani znatiželjni ljubitelji reklama koji su jedini pozvani da svojim zviždukom ili aplauzom ocene reklamu.
Beogradska noć reklamoždera, je zato nalik karnevalu koji ide bioskopskom salom, raskoš koja se čeka godinu dana…
Sve dosadašnje Noći reklamoždera koja su ostale iza nas, su imala svoj light motiv… 
Pre tri godine, 2006. proslavili smo 150. godina od rođenja Nikole Tesle i „sjaja u glavi”. 
Godinu kasnije, 2007. bila je to jedinstvena noć, u znaku tenisa i nezaboravnih ovacija Novaku Đokoviću prilikom uručenja nagrade „Brand Serbia” za najbolju promociju naše zemlje u svetu, koju mu je uručila kompanija Mt:S, prijatelj manifestacije.
Pamtimo i aplauze kojima je dočekana naša teniska zvezda Jelena Janković, koja je te godine dobila veliko priznanje „Ambasador Reklamoždera”, nagrade koja se dodeljuje osobi, ili kolektivu koji su svojim humanitarnim radom bili primer društvu, posebno mladima.
Prošle godine, 2008. stajali smo svi na nogama u dvorani Sava Centra, čestitajući jos jednom uspeh i titulu „Brend Srbija” Miloradu Ćaviću.
Pozdravili smo i doajene srpskog advertizinga Vladu Čeha, Dragana Sakana, nosili Olimpijsku baklju i išli u susret Univerzijadi, provlačili Master Card kartice, probali nove Mt:S brojeve, takmičili se u slanju brzog sms-a, stripovali uz Coctu, grickali Čoko Smoki, ostajali budni uz novu Turboccino kafu, žvakali Stars žvake, đuskali uz najbolje DJ-ve Beograda, sreli brojne i upoznali nove prijatelje, prepričavali najzanimljivije ideje u pauzi, bili veseli i spremni da učestvujemo zajedno u kreiranju fantastične atmosfere NOĆI REKLAMOŽDERA.
Birali smo i NAJ DOMAĆU REKLAMU, glasajući putem Interneta.
„To Kume”, „Da ne čuje zlo”, „Pije lekove”, „U vezi sa Vama” bile su samo neke od pobedničkih reklama koje i danas pamtimo.
Ove godine specijalna Noć Reklamoždera u Beogradu, biće u znaku velikog Destog izdanja beogradskih Noći Reklamoždera, na kojem ćemo proslaviti sazrevanje naše kretivnosti i produkcije, očuvanje dečije mašte i duha koji nas pokreće da pravimo najbolje reklame.
Kao i prošle, i ove godine prijatelj Noći Reklamoždera je kompanija Mt:S 
Ove godine biramo i NAJBOLJI BREND, odajemo PRIZNANJE ZA DOPRINOS SRPSKOM ADVERTAJZINGU specijalnom nagradom i po prvi put: NAJ REKLAMU DECENIJE U SRBIJI (2000-2009). SAMO VI SVOJIM GLASOM ODLUČUJETE KO ĆE DOBITI TU NAJLASKAVIJU TITULU.
Zato dragi Reklamožderi GLASAJTE na www.najreklama.utripu.com

Povezana vest:  Edukacija mladih o psihičkim bolestima