Flash_Mob_prvi_put_u_Srbiji

Tuborg Beer Mix – razmrdao Beograđane

Po prvi put u Srbiji, jedinstvena Flash mob akcija izvedena je na Trgu Republike i na platou isperd TC Ušće, predvođeni Marinom Kotevski, Vladom Vuksanovićem, Marinom Tadić i Danijelom Jankov, plesači i slučajni prolaznici zaigrali su na prve taktove muzike.

Veseloj skupini pridružilo se veliki broj ljudi, da bi na kraju preko 50 mladih igralo u istom ritmu! Ovaj nesvakidašnji plesni performans okupio je brojne radoznale posmatrače. Flash Mob akcija izvedena je povodm lansiranja novog Tuborg Radler Beer Mixa od grejpfruta i nane – jedinog Radlera na nasem trzistu sa dva ukusa!

Povezana vest:  Počinje prodaja karata za 7. Festival nauke

Brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija lansirao je na tržište Srbije prvi radler koji sadrži mešavinu dva ukusa – grejpfruta i nane. Tuborg Beer Mix Grapefruit-Mint je kombinacija svetlog piva i osvežavajućeg bezalkoholnog voćnog soka od grejpfruta i nane.

Novi Tuborg radler je lagano, osvežavajuće piće sa samo 2% alkohola, namenjeno užitku u vrelim letnjim danima. Radler predstavlja tradicionalnu kombinaciju piva i gaziranog bezalkoholnog pića i u početku se pravio mešanjem lagane sode od limuna i limete sa srednje-tamnim pivom, dok se danas obično izrađuje sa svetlim pivom.

Povezana vest:  Festival venčanja u Delta Cityju

Ovaj potpuno inovativni proizvod namenjen je svima koji vole da eksperimentišu, koji teže ka novim saznanjima i iskustvima i koji žele da se opuste i kvalitetno uživaju. Na našem tržištu, Tuborg Beer Mix Grapefruit-Mint se možet kupiti u nepovratnoj staklenoj ambalaži od 0.33l i limenci od 0.5l.

Idealan je za konzumaciju bilo gde i bilo kad, naročito u opuštajućim trenucima u društvu prijatelja. Na našem tržištu su do sada bili dostupni radleri sa samo jednim ukusom, a nova kombinacija dva ukusa – grejpfruta i nane, pokretač je odličnog raspoloženja i prave letnje zabave.

Povezana vest:  Britanska policija verovala u čudovište iz Loh Nesa

U 2012. godini,  brend Tuborg promenio je svoj vizuelni identitet i dobio novi slogan  „Open for more!“ – „Otvori za više!“.