2012_10_29_Mladi_Kreativni_Chevrolet

Takmičenje „Mladi Kreativni Chevrolet 2013“ potpuno je obuzet strašću za fudbalom

29. oktobra zvanično je otvoreno takmičenje Mladi Kreativni Chevrolet (YCC) 2013 , sedmo po redu takmičenje u umetnosti i dizajnu za evropske učenike i studente primenjene umetnosti. Popularno takmičenje koje je 2007. godine pokrenula kompanija Chevrolet Europe beleži stalan rast broja učesnika, te uživa sve veći ugled. Ovogodišnja kreativna tema „Fenomen fudbala“ pred mlade umetnike postavlja izazov da istraže nezaustavljivu popularnost ovog svetskog sporta, koji je sada podržan od strane Chevrolet-a na jednako visokom nivou.

Susan Docherty, predsednica i izvršna direktorka kompanije Chevrolet Europe, objašnjava da su izbor trenutka i tema YCC-a 2013 idealni. „Izuzetno nam je drago što nam sponzorstvo nad fudbalskim klubovima omogućava da se približimo toj igri i milijardama njenih ljubitelja širom sveta“, rekla je Susan Docherty. „Verujemo da će naša posvećenost fudbalu i stalna podrška umetnicima u usponu osnažiti ovogodišnji YCC i učiniti ga posebno zanimljivim.“

Nov pogled na fudbal

Povezana vest:  Druženje sa klovnovina i vredne nagrade za predstavu Saltimbanco Cirque du Soleil u subotu, 30.oktobar, UŠĆE Shopping centar

Sveobuhvatna tema YCC-a je fudal: igra, njegovi navijači i strast koja ga prati. Kreativni zadaci u ovogodišnje četiri kategorije primenjene umetnosti YCC-a imaju za cilj slavljenje fudbala i pružanje jedinstvenog pogleda na ovaj fenomen.

Moda – Zadatak se sastoji od dizajniranja sportske odeće koja privlači pažnju i odražava duh strastvenog ljubitelja fudbala. Odeća će biti nošena u svrhu predstavljanja posebnog izdanja novog modela automobila Munchester United Chevrolet Aveo.

Fotografija – Iza glamura i uzbuđenja profesionalnog nogometa skriva se sama nit tog sporta – timski rad, disciplina i sklad pod pritiskom. Zadatak je vratiti se osnovama i pokazati sliku koja objašnjava univerzalnu privlačnost fudbala.

Video – Zadatak pretpostavlja izradu optimističnog i zabavnog filma koji objašnjava pravila i svet fudbala onima koji se ne bave tim sportom niti ga prate. Taj video zapis bi trebalo stvoriti želju i pretvoriti gledaoce u ljubitelje.

Vizualne umetnosti – Cilj je pomoću nalepnica velikog formata dizajnirati posebno izdanje automobila Munchester United Chevrolet Aveo, koji će biti izložen na evropskim sajmovima automobila. Potrebno je pretvoriti sportski Aveo u navijačko vozilo (fan transporter) za prevoz strastvenih navijača kluba Munchester United na utakmice.

Povezana vest:  Naučnici: Spavajte u bilo kom položaju, ali bar sedam sati

Tema takmičenja nadahnuta je nedavnom najavom kompanije Chevrolet da postaje svetski sponzor klubova, učesnika Lige šampiona, Munchester United-a i Liverpool-a, kao i projektom One World Futbol, putem koga se gotovo neuništive fudbalske lopte daruju siromašnoj deci. Rašireni marketing i medijska pažnja koja okružuje ta sponzorstva verovatno će doprineti većoj izloženosti YCC-a 2013 i njegovih pobednika.

Veličina i status YCC-a su u porastu

Kompanija Chevrolet Europe pokrenula je 2007. godine takmičenje „Mladi Kreativni Chevrolet“ (YCC) u svrhu negovanja kreativnosti i pružanja podrške mladim umetnicima u usponu u početnim fazama njihovih karijera. Šesta godina YCC-a bila je obeležena znatnim povećanjem broja učesnika, uz učešće 280 škola primenjene umetnosti iz 24 evropske države. Sve veći interes za ovo takmičenje može se objasniti ne samo primamljivim novčanim nagradama koje se dodeljuju kako domaćim tako i evropskim pobednicima YCC-a, već i obećanjem javnog priznanja, a – u slučaju evropskih pobednika – izlaganjem kreativnim zanimanjima kroz jedinstvenu priliku za sticanje radnog iskustva ,a posebno 2012. godine i samom svečanosti dodjele nagrada YCC-a.

Povezana vest:  Turistička organizacija Beograda na međunarodnom Sajmu turizma u Nišu

U slučaju YCC-a 2013 , prvi izbor žiri će objaviti na nacionalnom nivou do jula 2013. godine, kada će biti proglašena prva tri mesta po kategoriji. Pobednički rad u svakoj kategoriji ide dalje u evropsko finale, koje će se održati u julu 2013. godine. Nacionalni i evropski žiri YCC-a sastoji se od poznatih umetnika u odabranim područjima, kao i od stručnjaka za dizajn, medijskih stručnjaka i vodećih službenika kompanije Chevrolet.

Otvorena je prijava za škole

U skladu sa Uputstvima YCC-a, pozivaju se škole i fakulteti primenjene umetnosti širom Evrope da podnesu online prijavu do 31. decembra 2012. godine. Samo učenici i studenti zvanično prijavljenih škola mogu učestvovati na ovom događaju koji će verovatno biti najistaknutije takmičenje do sada.