delta_city_rodjendan_5

Delta City za rođendan posetilo 200 hiljada posetilaca
 
Manifestacija „Rođendanska šoping groznica“, koju ju je Delta City organizovao povodom pet godina od otvaranja, okupila je u protekla tri dana  više od 200 hiljada posetilaca.
U karnevalskoj atmosferi i zabavi za pamćenje, radnje najpoznatijih svetskih brendova bile su prepune. Na kasama se čekalo i po pola sata, jer su popusti u pojedinim radnjama bili i do 50 odsto.
„Gotovo sve prodavnice u Delta Cityju pridružile su se proslavi rođendana, pa su pripremile odlične popuste. Sudeći prema broju posetilaca koji su prošli kroz naš šoping mol u poslednjih par dana, potvrdili smo da je Delta City njihovo omiljeno mesto za šoping i da je centar glavnih gradskih dešavanja. Kao i uvek, potrudili smo se da posetiocima omogućimo udoban šoping,  široku ponudu brendova i artikala na popustu i zabavni sadržaj za svačiji ukus. Za peti rođendan otvorene su i još dve prodavnice – „C&A“ i „Style at Home“, što je dodatno ulepšalo slavlje“, izjavila je Vidra Vučević, izvršni direktor marketing Delta Real Estate grupe.
Zadovoljstvo nisu krili ni pristuni posetioci. „Dodatni popusti mi mnogo znače, jer uspem da osvežim garderobu komadima iz nove kolekcije, koje bez toga ne bih mogla sebi da priuštim“, rekla je Zorica  Ljubić (34), koja radi u jednoj privatnoj firmi.
„Meni i mom društvu ovakvi događaji dođu kao jedan dobar izlazak. Večeras sam tu, jer sam videla patike koje mi se mnogo sviđaju, a moja drugarica jednu jaknu. Posle ćemo svi zajedno na piće, a onda u Cineplexx“ , uz osmeh odgovara Marija Đorđević (20), učenica iz Beograda.
Osim atraktivnih popusta u prodavnicama, posetioci Delta Cityja uživali su i u bogatom zabavnom programu koje su vodile Nina Lečić Radulović i Marina Kotevski. Bend Salsa y Putno je održao koncert za pamćenje, a niko nije ostao ravnodušan ni na veličanstveni rođendanski vatromet.
Povezana vest:  Drugi CoffeeFest na Ušću - Početak jeseni u Beogradu miriše na kafu