nivea_shop

Novi koncept NIVEA Shopa u Beogradu
 
Kompanija Beiersdorf, koja stoji iza brenda NIVEA, predstavila je u petak, 9.novembra, domaćoj javnosti novi koncept NIVEA Shopa u Knez Mihajlovoj ulici. U saradnji sa Remiks studiom i arhitektom Majom Lalić i saradnicima Aleksandrom Spasojevićem i Ivanom Ibraimov, kreirano je mesto jedinstveno po svom konceptu, interaktivni centar koji  nudi više od prodavnice i predstavlja mesto susreta i razgovora između NIVEA eksperata za negu kože i svakodnevnih posetilaca, savremenih potrošača koji žele mnogo više od kvalitetnog proizvoda – da se edukuju, razumeju biološke procese kože, dožive prijatno iskustvo i aktivno učestvuju u kreiranju atmosfere.
Iako je NIVEA Shop mesto gde su verni potrošači navikli da dolaze, novi koncept nudi mnogo više i na taj način uzvraća poverenje koje su potrošači dali NIVEA proizvodima. Srbija je jedna od prvih zemalja u svetu gde će potrošači imati priliku da dožive potpuno NIVEA iskustvo.
Ideja projekta da novi NIVEA prostor diše u ritmu svakodnevnog urbanog života čitljiva je već sa ulice zahvaljujući velikom izlogu bez ramova koji ukida sve vizuelne prepreke između javnog gradskog prostora i same radnje. Pored kupovine NIVEA prozvoda u netipičnom ambijentu u kome ne postoje ni fizičke barijere između osoblja i posetilaca, ovde možete svratiti da se osvežite,  probate nove proizvode i dobijete savet o nezi kože. Posebnost novom konceptu daje donja etaža koja pruža svakodnevno utočište od stresa i predstavlja adresu na kojoj možete besplatno dobiti analizu tipa kože i dobiti stručni savet kako da je negujete. NIVEA, kao brend kojem se najviše veruje, lojalnim potrošačima će ponuditi i više od toga – kroz poseban program moći će da ostvare dodatne benefite.
Pošavši od činjenice da naziv NIVEA vodi poreklo od latinske reči niveus/nivea/niveum što znači “snežno belo”, čitav koncept nosi predznak čistote i jednostavnosti, koji doprinosi prijatnosti ambijenta. Toplinu i prirodne komponente obezbeđuju drveni pod i niz pažljivo osmišljenih detalja od ovog plemenitog materijala. Kombinacija savremenog arhitektonskog izraza, tehnologije, tradicionalnih materijala i živih biljaka istovremeno reflektuje da se najveći dometi u savremenom dizajnu i osmišljavanju proizvoda postižu promišljenim ukrštanjem prirode, znanja, nauke i iskustva.

 

Povezana vest:  Ruth Sibbald na otvaranju prodavnice nakita Zoe & Morgan