Henkel Knez Mihajlova promocija LocktiteBeograđani testirali Loctite Super Bond lepak, čak 30 ljudi „se zalepilo za plafon“

U Knez Mihailovoj ulici održan je celodnevni program prezentacije poznatog svetskog brenda Loctite. Slučajni prolaznici ali i verni potrošači lidera na tržištu lepkova, su se na inovativan i kreativan način uverili u njegovu učinkovitost, praktičnu primenu, kvalitet i izdržljivost, obzirom da su imali prilike da kao na reklami „zalepljeni vise sa plafona“.
Akcija je dlično prošla, što pokazuje i činjenica da je pešačka zona u centru grada bila preplavljena oduševljenim kako posmatračima, tako i onima koji su iskusili snagu Loctit-a viseći naglavačke. Oni su kao nagradu za hrabrost primili i nagrade iznenađenja.
Loctite, brend sektora Adhezivi kompanije Henkel, već više od 50 godina poznat je širom sveta kao sinonim za inovativna i efikasna rešenja za sve potrebe lepljenja. U skladu s tim, kako rezultat dugogodišnje tradicije i visokog kvaliteta, Loctite spada u najprodavanije lepkove na svetu, prodajući se u više od 140 zemalja. Taj brend trenutno drži 40 odsto tržišnog udela na svetskom nivou, što ga čini apsolutnim liderom u kategoriji super lepkova. Kao vodeći svetski brend, sa kompletnom paletom lepkova, Loctite trenutno rešava svaki problem kada se radi o lepljenju, čak i kada je reč o materijalima koji se teško lepe, kao što su plastika i staklo.

Povezana vest:  Izložba slika Nikola Žigon