Henri Chenot  2Luksuzni welness brend Henri Chenot u ponudi Portonovog

Renomirani svetski wellness brend Henri Chenot, postao je partner kompanije Azmont Investments, investitora luksuznog odmarališta Portonovi u Crnoj Gori. „One&Only Portonovi“ i Chenot, će po otvaranju rizorta 2016. godine, jedini u regionu gostima ponuditi centar wellnessa i vitalnosti na 5000 metara kvadratnih, koji uključuje Chenot-ove metode tretmana za potpunu revitalizaciju zdravlja.
„Henri Chenot kao deo One&Only Portonovi omogućiće nam i sezonski i vansezonski turizam, posebno u wellness sektoru. Veliko nam je zadovoljstvo da imamo dva svetski poznata brenda u luksuznoj ponudi Portonovog i verujemo da su oni odličan par za privlačenje gostiju iz celog sveta, koji su u potrazi za drugačijim načinima za poboljšanje svog zdravlja, istovremeno uživajući u odmoru koji će moći da dožive u našem rizortu“ istakao je James Wilson, izvršni direktor Portonovog.
Chenot grupa posluje širom sveta i jedan je od najdinamičnijih igrača na polju wellnessa, estetike, nutricionizma, fitnesa i kozmetike. Jedinstvenost brenda Henri Chenot zasniva se na principima kineske medicine, kombinovane sa najnovijim naučnim dostignućima u medicini, tehnologiji i ostalim zdravstvenim naukama. Metodama tretmana koji stimulišu telo omogućava prirodno obnovljanje do stanja optimalnog zdravlja, mentalnog i fizičkog blagostanja u svim životnim dobima.
Portonovi predstavlja viziju „Rivijere 21. veka“. Lociran na najužem delu ulaza u Bokokotorski zaliv i smešten na poziciji između planine i mora, sa pogledom na obalu Jadrana, „One&Only Portonovi“ idealna je lokacija za spa i wellness turizam tokom cele godine. Nakon izgradnje, Portonovi će biti luksuzni objekat mešovite namene sa 110 soba hotela One&Only, oko 550 luksuznih stanova i marinom svetske klase sa 250 vezova koja prima sve do super jahti tokom čitave godine.

Povezana vest:  „Teleton“ za fiskulturne sale