porse_caen_1NOVI PORSCHE CAYENNE

Prosto Impresivan!

 

 

 

 

 

 

Ekskluzivna prezentacija najuspešnijeg novog modela u SUV segmentu u svetu – novog PORSCHE CAYENNE za 2010 – oduševila je brojne prisutne poznate ličnosti, automobilske eksperte i ostale uvažene goste u Zvaničnom prezentacionom Salonu marke PORSCHE !

Veliki poklonici slavne automobilske marke PORSCHE porse_caen– automobilski as Andrej Kolundžić, košarkaš Mića Berić, manekeni Đorđe Pavlov Kortina i Miša Berić, muzičar Ivan Gavrilović, producent Aleksandar Đorđević, biznismeni Nenad Šarenac i Budo Babović posebno su uživali u interesantnom i originalnom programu prezentacije novog PORSCHE CAYENNE TURBO koju su izveli poznataTV voditeljka Nataša Miljković i bračni par – glumac Bane Tomašević i manekenka Jelena Ivanović sa njihove dve ćerke – što je naišlo na posebne simpatije publike.

Povezana vest:  Volvo razvija tehnologiju za izbegavanje kontakta s divljim životinjama

Cenjene zvanice – medju kojima je primećen veliki broj vodećih menadžera i vlasnika najuticajnijih i najuspešnijih kompanija u Srbiji – posebno je u kraćem i efektnom govoru porse_caen_2pozdravio Generalni direktor kompanije PORSCHE SCG – gospodin Bojan Muravec.

-Izuzetan uspeh koji je čuveni proizvođač sportskih automobila PORSCHE postigao od 2002. godine – kada je lansiran prvi model sada već legendarnog prvenca u veoma konkurentnom SUV segmentu PORSCHE CAYENNE – podjednako je obeležen revolucionarnim tehnološkim rešenjima i odvažnošću kompanije u koncepciji njegove tržišne promocije. Porsche Cayenne je od dana pojavljivanja do danas izbio na sam vrh SUV segmenta po svojim voznim karakteristikama  , stabilnosti , dinamičnosti i osećaju superiornosti u vožnji. Jedinstveni dizajnerski izraz i impozantne performanse doprinele su tome da je od njegovog pojavljivanja do danas proizvedeno 270.000 modela Cayenne !“ napomenuo je Generalni Direktor Bojan Muravec tokom svog pozdravnog govora.

Povezana vest:  „Život za mlade vozače”

Redizajnom Cayenne modela 2007.- e godine i uvođenjem novog dizel agregata 2009. godine –  automobil je osvežen, još više unapređen i modernizovan – čime je Porsche AG dokazao da ova fabrika – sve što odluči da proizvodi – proizvodi sa vrhunskim kvalitetom i performansama.

Dominantan utisak posle ove izuzetno uspešne prezentacije  je da novi Porsche Cayenne za 2010 – predstavljen pod sugestivnim sloganom “Pun pogodak !” – svojim izgledom i performansama nikoga neće ostaviti ravnodušnim!

Povezana vest:  Chevrolet na Sajmu automobila u Frankfurtu: sportski automobili ikone, neverovatni koncepti i novi vodeći model na evropskom tržištu