chery_tiggo_1Izvoz Chery automobile je skočio za 195% u prvom kvartalu 2010.

 

U prvom kvartalu 2010. godine kinesko tržište automobila zadržalo je visok trend rasta, sa totalnim obimom prodaje od 4.61 miliona do 71.78% u odnosu na prethodnu godinu. Kao vođa kineskog nezavisnog auto brenda, Chery je postigao ukupan obim prodaje od 163.548 u prvom kvartalu, povećanjem od 74,6% u odnosu na prethodnu godinu postavljajući novi rekord kvartalne prodaje među kojima je obim izvoza bio 16.645 povećanjem od 195,49% u odnosu na prethodnu godinu.

Obim prodaje u prvom kvartalu brzo je rastao, posebno inostrana prodaja što je označilo da je Chery imao potpun oporavak prodaje na globalnom tržištu.

Povezana vest:  Nova Chevrolet Captiva donosi veću brzinu, snagu i bolju namenu

Pošto se globalno auto tržište postepeno oporavlja, ukupan obim izvoza kineskih putničkih automobile u prvom kvartalu je bio 43,876 od 123% u odnosu na prethodnu godinu. Chery stopa rasta u prvom kvartalu je bila blizu 60% viša od proseka, računajući 38% ukupnog izvoza kineskih putničkih automobila.

Pregledom mesečnih podataka rastući trend izvoza Chery automobila  bio je vrlo jasan: 4.519 jedinica u januaru, 4.602 jedinice u februaru, u martu je skočio na 7.524 jedinica što iznosi 3 puta više u poređenju sa istim periodom u 2009. godini.

Povezana vest:  Novi Chevrolet Orlando dolazi na naše tržište početkom 2011

Sa stanovišta izvoza modela, izvoz Chery proizvoda se proširio a obim prodaje svakog modela značajno povećao.

Sa postepenim oporavkom globalne ekonomije, situacija izvoza glavnih auto proizvođača se poboljšala. Kina, koja je upravo osvojila dvostruku titulu za proizvodnju i   prodaju automobila prošle godine, aktivno širi inostranu prodaju po osnovu konsolidacije domaćeg tržišta.

U svom 5-togodišnjem planu razvoja, Chery „intenzivna kultivacija“ na međunarodnom tržištu se uglavnom ogleda u sledećem: iskoristiti u inostranstvu proizvodne baze za formiranje sposobnosti osmatranja okolnih tržišta, proširiti prodaju i povećati Chery inostrane tržišne akcije.

Povezana vest:  Gruba džepna raketa: Opel ADAM ROCKS S

Chery će takođe ojačati izgradnju mrežnog sistema,  unaprediti sposobnost za marketing i usluge i poboljšati imidž brenda. Cilj je da se postigne opšte unapređenje proizvodnje, marketinga, brendinga i usluge post-prodaje.

Poznato je da 2010. godine na 11-stom sajmu automobila u Pekingu Chery je predstavio 34 vozila, novu energetsku tehnologiju, motor sa direktnim ubrizgavanjem, automatskim menjačem i druge osnovne tehnologije i proizvode.

Izgled ovih proizvoda i osnovnih tehnologija odražava Chery snagu i ambiciju da se takmiči sa svetskim igračima i takođe pokazuje Chery moć da uđe na napredna tržišta.