Corsa 150ksSofisticirani svakodnevni atleta: Nova Opel Corsa Turbo sa 150ks

Ovaj mali agregat je perfektan za ljubitelje kultivisanog minimalizma – 110 kW/150 ks Corsa 1.4 Turbo. Novi četvorocilindarski agregat u petoj generaciji Corse obezbeđuje superiorne vozne performanse: 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta, 8,9 sekundi za sprint od 0 do 100 km/h i maksimalna brzina od 207 km/h govore za sebe. Ostali ključni podaci nisu manje impresivni: uprkos prvoklasnoj isporuci snage, nova Corsa 1.4 Turbo troši samo 5,9 l goriva na pređenih 100 km u kombinovanom ciklusu i emituje 136 g/km CO2. Pogonski portfolio Corsine porodice se dodatno proširuje, popunjavajući na taj način prostor između nove generacije 1.0 Turbo trocilindraša sa 85 kW/115 ks i perjanice u vidu Corse OPC 152 kW/207 ks sa 1.6 turbo motorom.

Dok je Corsa OPC dostupna isključivo u karoserijskoj verziji s troje vrata, novi, sportski 1.4 Turbo je dostupan i u verziji s petoro vrata, i to uz atraktivnu osnovnu cenu od 17.380 evra (18.130 evra za model s petoro vrata), sa uključenim PDV-om u Nemačkoj. Kupci Corse mogu da biraju između dva različita nivoa opreme: mladalačka, sveža i sportska Color edicija i sofisticirana, bogato opremljena INNOVATION verzija. Za one koji žele da unutrašnje vrednosti Corse sa 150 ks pokažu vidjivim spolja, Opel nudi Turbo Plus paket sa harizmatičnim OPC vizuelnim atributima.

Povezana vest:  Chevrolet Europe odaje počast mladim evropskih umetnicima tokom pariske Nedelje mode

„Mi smo želeli Corsu koja sjedinjuje sportski aspekt sa svakodnevnom upotrebljivošću, i to za izuzetno privlačnu cenu. U svakom slučaju smo to postigli sa modelom 1.4 Turbo sa 150 ks“, kaže Peter Kristijan Kispert (Peter Christian Küspert), potpredsednik prodaje i postprodaje Opel grupe, opisujući najnovijeg člana porodice malih automobila. „Nova Corsa 1.4 Turbo je savršen dodatak našem portfoliju. Kupci mogu da biraju između sportskog, svežeg modela sa troje vrata i luksuzne verzije sa petoro vrata za čitavu porodicu.“

Dinamična, sveža, sportska: Turbo sa 150 ks i niskom potrošnjom goriva

Opelovi inženjeri su se fokusirali na spajanje zabavne vožnje i ekonomične potrošnje prilikom konfigurisanja agregata. Turbo motor zapremine 1,4 l sa 110 kW/150 ks isporučuje 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta između 3.000 i 4.500 o/min. Šestostepena manuelna transmisija je meka i precizna prilikom isporučivanja snage na prednje točkove. Ovako opremljena, Corsa ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 8,9 sekundi, a za  međuubrzanje između 80 i 120 km/h u petom stepenu prenosa joj je potrebno 9,9 sekundi, što je veoma važno prilikom preticanja. Maksimalna brzina iznosi 207 km/h.

Sportske performanse su udružene sa niskom potrošnjom goriva, između ostalog zahvaljujući Opelovom Start/Stop sistemu, koji je standardan i posebno isplativ u gradskom „stani-kreni“ saobraćaju. Corsa 1.4 Turbo sa troje vrata troši samo 5,9 l goriva na 100 km i emituje samo 136 g/km CO2. Dve usklađene bregaste osovine ovog Evro 6 motora obezbeđuju kontinuiran varijabilni program rada ventila i turbo punjač integrisan unutar izduvne grane, što redukuje ukupnu masu i doprinosi kompaktnom „pakovanju“. Na težini se dodatno uštedelo upotrebom livenog gvozdenog bloka motora sa šupljom strukturom rama, šupljim livenim bregastim osovinama i plastičnom izduvnom granom.

Povezana vest:  U poslovnim rezultatima Chevrolet Europe za prvi kvartal ističe se odličan rezultat

Dinamična, praktična, moderna: Sportski ambijent, unutra i spolja

Obilje prostora za pet ljudi i do 1.120 l prtljažne zapremine  u samo 4,02 m dužine – Corsa 1.4 Turbo otelotvoruje sve vrline svoje porodice i nudi prostor unutar kompaktnih dimenzija kao i sve ostale pripadnice modelne linije. Dodatno Color edicija može da se pohvali sveobuhvatnom standardnom opremom uz dodatnu sportsku notu. Enterijer se odlikuje sportskim, aluminijumskim papučicama i zatamnjenim zadnjim „Solar Protect“ staklima koja apsorbuju toplotu, dok komande za radio uređaj i tempomat na volanu donose dodatni komfor.

Što se spoljašnjosti tiče, crni krov visokog sjaja, kao i maska hladnjaka i hromiran završetak izduvne cevi, stavljaju akcenat na sportski izgled, dok svetla za maglu u hromiranoj izvedbi pojačavaju taj utisak. Ova Corsa dolazi sa standardnim točkovima od 17 cola i dvobojnim naplacima od legure titanijuma. Sa Sport Stripes White paketom, bez dodatne naplate, naplaci dolaze u beloj boji.

Povezana vest:  FIATOVI DIZEL MOTORI ZA SUZUKI VOZILA U INDIJI

INNOVATION varijanta podvlači luksuz, sa hromiranim okvirom prozora (verzija sa petoro vrata) i hromiranim ručicama na vratima, što naglašava sofisticiran izgled. Ambijentalno osvetljenje kabine kreira posebnu notu. Opuštajuća vožnja sa izvanrednom preglednošću je garantovana kroz uporebu bi-ksenon farova sa ugaonim svetlima, LED dnevnog osvetljenja, sistema automatskog spuštanja dugih svetala sa prepoznavanjem tunela, senzora kiše i unutrašnjeg retrovizora sa automatskim zatamnjivanjem.

Oštra, beskompromisna, uzbudljiva: Turbo Plus paket za fanove Corse OPC

Za ljubitelje OPC izgleda, Opel je u ponudu stavio Turbo Plus paket za 800 (model s petoro vrata), odnosno 950 evra (model s troje vrata). Na ovaj način, Corsa 1.4 Turbo nepogrešivo demonstrira svoje unutrašnje kvalitete, tako da svako može da ih prepozna i spolja. Atraktivan izgled je naglašen OPC Line prednjim i zadnjim spojlerom, bočnim pragovima, a model s troje vrata poseduje i dodatni OPC Line krovni spojler. Spoljni retrovizori i maska hladnjaka u „karbonskom“ maniru kompletiraju „naoštren“ izgled Corse. Enterijer ugošćuje vozača sa OPC Line sportskim upravljačem, ručicom menjača obloženom kožom i ručnom kočnicom, koja je takođe presvučena crnom kožom. Opciona Recaro sportska sedišta dodatno doprinose „trkačkom“ ambijentu unutar kabine. Ovako „uniformisana“, Corsa sa 150 ks zrači sportskim osećajem tokom svakodnevne vožnje i to po pristupačnoj ceni.