CEO Opela, dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), skinuo je danas veo sa revolucionarne Opel Ampere-e na Salonu automobila u Parizu. Zvezda izložbe nudi autonomiju vožnje od preko 500 kilometara (na čisto električni pogon, mereno po Novom evropskom voznom ciklusu, izraženo u kilometrima: >500 km, provizorna vrednost) po NEDC ciklusu, najmanje 100 km više u odnosu na najbližeg aktuelnog rivala u segmentu. Opelov štand je zelen poput urbane džungle, te na taj način podržava glavnu temu – održivu mobilnost.

Tokom svog govora na Opelovoj konferenciji za medije, dr Nojman je rekao: „Evo je naša potpuno nova Opel Ampera-e! „Das Elektroauto!“ Električno vozilo za svakoga! Nova Ampera-e redefiniše prevoz na električni pogon, savlađujući najveću prepreku: voznu autonomiju. Na osnovu par preliminarnih NEDC testova, ovo vozilo je sposobno da prevali više od 500 kilometara sa samo jednim punjenjem. Kada kupci treba da dopune baterije, za distancu od 150 kilometara im je potrebno samo 30 minuta na javnoj punionici¹. Ovaj automobil ćemo uvesti na evropsko tržište u prvoj polovini sledeće godine.“

Tokom konferencije za medije, dr Nojman je takođe kao dodatni dokaz otkrio, da je Opel Ampera-e prevalila distancu od Londona do Pariza prethodnog vikenda, dugu 417 kilometara, i to sa jednim punjenjem. Kada je automobil stigao na mesto održavanja „Mondial de l’Automobile“, baterije i dalje nisu bile prazne. Putni računar je pokazivao da vozilo može da pređe još 80 kilometara, što je jasna demonstracija da Ampera-e može da postigne voznu autonomiju od oko 500 kilometara u svakodnevnim uslovima saobraćaja.

Povezana vest:  Opel Cascada Supreme: Kabriolet za sva godišnja doba sa dodatnim talentom

Da bi kompletirao merenje vozne autonomije, pored vožnje od Londona do Pariza i NEDC testova, Opel je Amperu-e podvrgao i strogom WLTP (Globalna usaglašena test procedura za laka komercijalna vozila) voznom ciklusu (skraćena test procedura). Vozilo je ponovo ostvarilo odličan rezultat: bazirano na razvojnom testu, inženjeri procenjuju da kombinovana WLTP autonomija iznosi preko 380 kilometara. Naravno, autonomija u svakodnevnoj eksploataciji će varirati u zavisnosti od ličnog stila vožnje i spoljnih faktora.

Pored superiornog pogonskog sistema, Amperu-e takođe odlikuje inteligentan sveukupan koncept: efikasan paket baterija smešten u podu vozila obezbeđuje prostran kabinski prostor, pružajući komforno sedenje za pet putnika i prtljažnik uporediv sa jednim klasičnim pripadnikom C segmenta.

Povezana vest:  Nova unapređena izdanje modela Volkswagen Transportera i Multivana

Izvršna glavna inženjerka, Pamela Flečer (Pamela Fletcher) dala je objašnjenje u Parizu: „Ne samo što dizajn i pozicioniranje baterije obezbeđuju impresivnu prostranost, već je ona integralni deo strukture vozila, doprinoseći u isto vreme torzionoj krutosti, niskoj tački težišta, zaštiti od sudara i redukciji mase.“

Ostale zvezde iz Riselshajma na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu su nova Opel Zafira, Opel MOKKA X i Opel KARL ROCKS.

Salon na točkovima sa vrhunskom digitalnom povezanošću: Opel Zafira novog izgleda

Opelov salon na točkovima se ne oslanja samo na isprobane i istinske kvalitete prethodnika, poput Flex7® sistema sedenja, AGR sertifikovanih ergonomskih prednjih sedišta (Aktion Gesunder Rücken – Kampanja za zdravija leđa), FlexFix® nosača bicikala i adaptivne FleRide šasije. Novu Zafiru takođe odlikuje novi, smeli dizajn spoljašnjosti i redizajnirani enterijer sa posebno prostranim ambijentom i superiornom konektivnošću. Po prvi put u jednom vozilu ove klase, Opel opciono nudi najnoviju generaciju Adaptivnih prednjih farova (AFL) sa LED tehnologijom.

Istinska avanturistkinja sa X Faktorom: Opel MOKKA X

Ovaj kompaktni SUV je širi i ima čvršći i mišićaviji stav u odnosu na uspešnog prethodnika – zapravo poseduje sve što je potrebno da postane apsolutni favorit među kupcima. Sportski, robustan SUV izaziva pažnju gde god da se pojavi, sa svojim novodizajniranim „anfasom“, dok enterijer impresionira funkcionalnošću i uredno aranžiranim instrument panelom. On izgleda u isto vreme jednostavnije i čistije, ali i oštrije i preciznije u završnoj obradi. Vozači MOKKE X imaju izbor u vidu različitih verzija tehnološkog remek-dela u vidu nove generacije IntelliLink info-zabavnog sistema; dodatno, tu je i vrhunska digitalna povezanost uz pomoć Opel OnStara (standardan od Edition nivoa opreme). Još jedna od vrhunskih osobina MOKKE X je njen superiorni, opcioni 4×4 pogonski sistem sa elektronskim kvačilom sa više lamela.

Povezana vest:  IV godišnji skup Udruženja istoričara automobilizma

Spreman za urbanu džunglu: Opel KARL ROCKS

Opelovo novo „nestašno dete“ krase mnoge karakteristike istinskog SUV-a, tako da ne čudi što deli mnoge vrline sa vozilima ove klase, poput povišene pozicije sedenja, koja obezbeđuje bolju preglednost, lakši pristup kabini i izvanrednu ponudu kada je reč o digitalnoj povezanosti. Grub spoljni izgled odlikuju detalji poput srebrnih krovnih nosača, robusnih prednjih i zadnjih odbojnika sa integrisanim zaštitnim oplatama, crnih oivičenja prednjih i zadnjih lukova točkova, kao i dvotonskih alu naplataka od 15 cola.