bmw_concept_6_series_coupeBMW otkrio izgled serije 6

 

BMW očigledno želi da napusti dizajn aktuelne serije 6 i okrene se više klasičnom i elegantnom izgledu predstavljajući koncept verziju koja će svoj debi doživeti na predstojećem sajmu automobila u Parizu.

Izmenjeni izgled je nagovešten konceptom Grand Coupe sa četvor vrata na sajmu automobila u Pekingu u aprilu ove godine. Izgled koncepta povezuje novu seriju 6 sa drugim dosadašnjim BMW-ovim modelima, najviše serijom 5 sa kojom deli najviše karakteristika.

Nova BMW-ova serija 6 nastavlja revoluciju dizajna pod nadzorom Adriana van Hooydonka čiji je Z9 Gran Tourismo koncept iz 1999. godine postavio temelje dizajna za aktuelnu seriju 6.

Povezana vest:  Proizvedena 100.000 Meriva

-Ovim automobilom se završava puni krug. Srećan sam da imam uticaj na današnju seriju 6. Moj rad je također deo dizajna novog konceptnog kupea – rekao je Van Hooydonk.

Iako je novi automobil označen kao koncept, Van Hooydonk je potvrdio da će se produkcijska verzija razlikovati vrlo malo. Očekivane izmene se tiču izgleda retrovizora, drugačije izduvne cevi i točkova.

-Ono što vidite na konceptnom modelu će uglavnom biti deo automobila s kojim ćemo krenuti u proizvodnju – potvrdio je Van Hooydonk. To znači da će prednji deo automobila izgledati kao nos ajkule, imaće blago napred nagnutu masku i ventilacioni otvor celom dužinom donjeg dela branika, te posebno dizajnirane farove koji opciono mogu sadržavati LED tehnologiju kao kod konceptnog modela.

Povezana vest:  Vespa je ponovo u modi

Zadnja svetla u obliku slova L također koriste LED tehnologiju koja je prisutna kod serije 5. Poklopac prtljažnika je suptilnijeg izgleda sa integrisanim spojlerom.

Insajderi tvrde da je automobil iste dužine ali da je širi i niži od današnjeg modela koji je dug 4.820 mm, širok 1.855 mm i visok 1.375 mm. Novi automobil odlikuje i veće međuosovinsko rastojanje što obezbeđuje više prostora u unutrašnjosti, posebno u zadnjem delu. Kapacitet prtljažnika će ostati nepromenjen i iznosiće 450 litara.

Povezana vest:  Evropa voli Astru: Primljeno preko 150.000 porudžbina

Instrument tabla je asimetrična i podseća na prve BMW-ove modele. Centralna konzola je blago nagnuta prema vozaču.

Detalji agregata koji će pokretati ovaj automobil još uvek nisu poznati. Spekuliše se da će to biti kombinacija motora sa šest cilindara postavljenih u liniji i v8 benzinskog motora kao naslednika 630i i 650i zajedno sa šestocilindričnim dizelskim motorom sa turbopunjačem koji će naslediti odlični 636d.

Budući M6 će pokretati novi twin-turbo V8 motor.