20110414-ChevroletMalibuUnveilingHDWebBroadcast-InteriorTeaserRadioFace

Chevrolet će predstaviti novi Malibu putem internet prenosa u visokoj definiciji

Kada Chevrolet predstavi novi Malibu u Sjedinjenim Državama, ljudi širom sveta će moći da gledaju ovaj događaj uživo preko interneta na čitavom ekranu i u visokoj definiciji. Vreme internet prezentacije se podudara sa debijem novog modela Malibu na sajmu automobila u Šangaju, 19. aprila.

HD prenos je novina u auto industriji i predstavlja Chevroletov napor da revolucionira globalnu prezentaciju proizvoda predstavljajući novi Malibu u isto vreme na dva kontinenta, na više medijskih sajtova i društvenih mreža, kao i na iPad i iPhone mobilnim uređajima. Standardno praćenje preko interneta će takođe biti omogućeno.

„Mi proširujemo doseg van osnovnih prezentacija proizvoda koje su tipične za sajmove automobila. Koristimo najnovije tehnologije koje su nam dostupne kao i jedan drugi proizvođač automobila pre nas kako bismo predstavili ovaj sasvim novi, značajan automobil za Chevrolet na kontinentima širom sveta“, izjavila je Suzan Doerti, potpredsednik sektora prodaje, marketinga i postprodaje u kompaniji GMIO. „Prenos u HD tehnologiji će nam pomoći da se uverimo da će svet dobro videti novi Malibu.“

Povezana vest:  Deset modela Chevrolet kamiona koji su postali globalni brendovi

Novi Malibu će se prodavati u skoro 100 zemalja na šest kontinenata. Chevrolet će prevazići vremenske zone i predstaviti ovaj automobil uživo na internetu sa početkom u 20:30 po istočnom letnjem vremenu (EDT) 18. aprila (02:30 po centralnoevropskom vremenu (CET) 19. aprila), kao i na Sajmu automobila u Šangaju 19. aprila. Fanovi Chevroleta na Facebook-u će moći da gledaju svetsku premijeru novog modela Malibu uživo, na opciji Malibu, dok će vlasnici iPad i iPhone uređaja moći da gledaju internet prenos premijere optimizovan za personalne mobilne uređaje. Video prenos na mreži Facebook i iPad/iPhone uređajima će biti u standardnoj definiciji.

Povezana vest:  Blogeri Srbije prvi testirali Ford automobile i novi Ford Focus

Odmah nakon WebevealAs dela prenosa, Brajan Nesbit, izvršni direktor sektora spoljašnjeg dizajna u kompaniji Chevrolet, i Džon Han, marketing menadžer u kompaniji Chevrolet, će odgovarati na pitanja tokom živog prenosa usklađene internet sesije. Klijenti u pozvani da postavljaju pitanja tokom otkrivanja modela na Twitter strani koristeći #MalibuReveal ili na Chevroletovom Facebook profilu na opciji Malibu.

Početkom ovog meseca, Chevrolet je omogućio letimičan pogled na novi Malibu na društvenim mrežama širom sveta, kao što je Facebook u Koreji, Australiji, Kanadi i Sjedinjenim Državama; YouKu i Sina.com u Kini, među ostalima.

Novi Malibu će predstaviti globalnu porodicu štedljivih i snažnih četvorocilindričnih motora, u kombinaciji sa šestostepenim prenosom koji takođe doprinosi efikasnosti. Malibu je dizajniran da se ističe na svim tržištima širom sveta, a njegove vozne karakteristike inspirisane Evropskim tržištem su napravljene da izazovu najbolje u njegovoj klasi.

Povezana vest:  Fantastična ponuda iz Opela – specijalno za beogradski salon automobila, Nataša Bekvalac zaštitno lice za teritoriju Srbije(FOTO)

Malibu je bio Chevroletov –i GM-ov – najprodavaniji automobil u Sjedinjenim Državama u 2010. godini, sa prodajom od skoro 20.000 vozila. Ovaj model je jedan od najnagrađivanijih Chevroletovih vozila u Sjedinjenim Državama, koji je osvojio skoro 40 nagrada u industriji od 2008. godine. Malibu je bio jedini automobil srednje veličine u auto industriji koji je osvojio nagradu za Najbolju kupovinu časopisa Consumers Digest Automotive u zadnje tri godine – 2011, 2010, 2009. Malibu je takođe u zadnje dve godine osvojio nagradu za Najsigurniji automobil od strane Instituta za bezbednost na autoputu.